عکس رهبر جدید
استقبال علاقه‌مندان از دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد
دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی اعلام کرد: تاکنون بالغ بر ۷۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان در دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، تاکنون حدود 7500 نفر از معلمان، هنرآموزان، دانش‌آموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان و مؤسسات خصوصی تولید کننده محتوا در دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ثبت نام نموده‌اند.

محمدرضا شکرریز، دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در این رابطه گفت: تاکنون بالغ بر 7500  نفر از علاقه‌مندان و تولیدکنندگان محتوا شامل: معلمان، هنرآموزان، دانش‌آموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان، مؤسسات و بخش‌های خصوصی تولید کننده محتوا در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند. طبق آخرین رصدهای صورت گرفته ، بسیاری از معلمان و دانش‌آموزان خواستار ارائه فرصت و زمان جامع‌تری جهت تولید محتوای الکترونیکی و آموزشی با کیفیت می‌باشند.

دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ضمن تقدیر از تلاش مدیران استانی جشنواره  در طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی تولید محتوا در قالب‌های متنوع گفت:  با توجه به تعداد فراوان معلمان شرکت کننده در این دوره‌ها، انتظار می‌رود در یک بازه زمانی سه ماهه از نتیجه این نشست‌ها بهره ‌برداری شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت قالب‌های فنی و محتوایی اعلام شده از سوی دفاتر تألیف کتاب‌های آموزش نظری عمومی و متوسطه و فنی و حرفه ای و کاردانش در پذیرش آثار جشنواره، از معلمان، دانش‌آموزان و مؤسسات تولید کننده، لازم است شرکت‌کنندگان در جشنواره برای انتخاب موضوعات مورد نیاز کتاب‌های درسی و انطباق آثار تولیدی درمحدوده موضوعات رمزینه‌های سریع پاسخ مندرج در دستورالعمل جشنواره دقت لازم را به عمل آورند.

دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد تعداد آثار بارگذاری شده از ثبت نام کنندگان در بخش‌های معلمان ، دانش‌آموزان، هنرجویان و هنرآموزان و بخش خصوصی را حدود شش هزار اثر اعلام کرد.

لازم به ذکر است زمان ثبت نام در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با اتخاذ رویکردهای نوین و در جهت تکمیل رمزینه‌های سریع پاسخ با مشارکت گسترده فرهنگیان اعم از  معلمان، کارکنان آموزشی شاغل در ادارات، هنرآموزان ، هنرجویان ، دانشجو معلمان، دانش آموزان و مؤسسات و شرکت‌های تولیدی از 25 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و با توجه به انبوه متقاضیان  و روند سالانه تقویم اجرایی تا پایان مهرماه برآورد می‌شود که این پیش بینی به همراه تقویم اجرایی جدید برای تصویب به شورای سیاست گذاری جشنواره ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط و چگونگی شرکت در جشنواره و بارگذاری آثار و محصولات تولیدی می‌توانند به وبگاه جشنواره تولید محتوا در شبکه ملی رشد به آدرس www.roshd.ir مراجعه نمایند.

 

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۷۰۵
کد خبر : ۳,۷۲۱
اخبار مرتبط
.......
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
0
10

سلام واقعا استقبال شد و واقعا با عدم اعلام نتایج، تعداد بسیاری از فعالان حوزه تولید محتوا آموزشی که در این جشنواره شرکت کردند رو با انتظار بی خود اذیت کرد.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید