عکس رهبر جدید
گزارش آماری از ثبت‌نام کنندگان در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد
تاکنون بیش از ۳۲۰۰ نفر از تهران و شهرستان‌های مختلف کشور در گروه‌های مختلف معلمان، دانش آموزان، دانشجو معلمان و ... برای شرکت دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ثبت نام کرده‌اند

شهریار ابراهیمی، مدیر اجرایی دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد: تاکنون 3252 نفر از علاقه‌مندان به تولید محتوا شامل معلمان، دانش‌آموزان، هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات و دانشجو معلمان برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

ابراهیمی ادامه داد: طبق تازه‌ترین آماری که از تعداد متقاضیان ثبت‌نام کننده به دست آمده هم اکنون افرادی از 32 استان کشور متقاضی حضور در این جشنواره هستند.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد گفت: از تعداد شرکت کنندگان تاکنون  2101 معلم، 686 دانش‌آموز،60 هنرجو، 225 هنرآموز، 159 دانشجو معلم و 21 شرکت‌ و مؤسسه در سامانه جشنواره ثبت نام کرده‌اند و تعداد آثار واصل شده به دبیرخانه جشنواره تاکنون 1198 اثر بوده است.

گفتنی است دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ویژه معلمان (هنرآموزان، مدرسان) کارشناسان و کارکنان آموزشی، دانش‌آموزان، شرکت‌ها و مؤسسات علمی آموزشی توسط دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در دهمین دوره جشنواره و بارگذاری تولیدات خود می‌توانند به وب‌گاه ویژه جشنواره در سایت roshd.ir مراجعه نمایند.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۰۵۲
کد خبر : ۳,۶۹۰
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید