عکس رهبر جدید
نشست آموزشی معلمان در زمینه تولید محتوا برای ارتباطات آموزشی برگزار شد
این نشست وبیناری با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از معلمان هنرمند کشور برگزار و تبیین توضیحات لازم ارائه گردید.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی نخستین نشست آموزشی این دفتر با معلمان منتخب استان‌ها برگزار شد. این نشست آموزشی به صورت وبینار و با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از معلمان هنرمند کشور برگزار و تبیین توضیحات لازم ارائه گردید.

در این نشست محمدابراهیم محمدی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و محمدرضا شکرریز معاون فناوری و دبیر دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون مسائل فنی و محتوای آثار دریافتی جشنواره پرداختند.

در ادامه چند تن از اساتید صاحب اثر در زمینه تولید محتوای الکترونیکی ضمن ارائه نمونه کارهای برخوردار از استاندارد به آموزش‌چگونگی تولید محتوای الکترونیکی پرداختند. در این نشست که با هدف پاسخ به برخی سؤالات مربوط به چارچوب‌های تولید محتوا و نیز زمینه‌سازی برای آموزش معلمان نخبه در زمینه تولید محتوا برای ارتباطات آموزشی برگزار شد، حاضران به تبادل نظر پیرامون اهمیت و ضرورت محتوا در گزینه‌های دسترسی آسان پرداختند.

لازم به توضیح است که چنین جلساتی در استان‌ها و با استفاده از ظرفیت معلمان توانمند در زمینه تولید محتوا در حال برگزاری می‌باشد. در همین زمینه برخی از استان‌ها نیز ضمن بازنشر پوسترهای دهمین دوره جشنواره تولید محتوا و همچنین تولید تیزرهای بومی و توجیه معلمان خود برای شرکت فعال در این جشنواره اقدام کرده‌اند.

این اقدام می‌تواند نوید بخش حرکتی  مؤثر در تأمین محتوای شبکه ملی رشد در ماه‌های آینده آموزشی باشد.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۷۶۱
کد خبر : ۳,۷۰۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید