عکس رهبر جدید
هشتمین نشست وبیناری یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد
این نشست وبیناری با محوریت آموزش و تبیین بیشتر اهداف جشنواره یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد برگزار شد

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی هشتمین نشست وبیناری یازدهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با معلمان هنرمند استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست وبیناری که با تدبیر معاونت آموزش متوسطه استان خراسان رضوی انجام گرفت، محمدابراهیم محمدی مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی پیرامون اهمیت و ضرورت تولید محتوا و نقش و جایگاه معلمان هنرمند در تأمین محتوای الکترونیکی و نیز سیاست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی مبنی بر هدفمند نمایی جشنواره‌های رشد نکاتی را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه دکتر محمدرضا شکرریز، معاون فناوری دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و دبیر دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد به بیان نقطه نظرات توجیهی و تبیینی خود پیرامون چارچوب‌های تولید محتوا پرداخت.

در این جلسه که بر محور آموزش و تبیین بیشتر اهداف جشنواره برگزار شد دکتر سمیه مهتدی طرح آموزشی را پیرامون اصول، چارچوب‌ها و روش‌های تولید محتوای الکترونیکی ارائه کرد. در ادامه نیز چند تن از اساتید و چهره‌های فعال در حوزه تولید محتوا به ارائه محتوای آموزشی خود اقدام نمودند.

مشابه این جلسه در استان‌های دیگر نیز در حال برگزاری می‌باشد و امسال به دلیل پویش تولید محتوای الکترونیکی که توسط دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش کلید خورده است، استان‌ها با علاقه بیشتری پای کار آمده و می‌کوشند بهترین آثار را در شبکه ملی رشد به نمایش بگذارند.

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۹۹
کد خبر : ۳,۷۰۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید