عکس رهبر جدید
نمایشگاه عکس و تصویرگری رشد در کانون فرهنگی تربیتی سمیه
با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نمایشگاه آثار برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره عکس و تصویرگری رشد برگزار شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش، بر اساس برنامه‌ریزی مشترک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، نمایشِ آثار برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد، در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه واقع در شهرری برپا شده است.  

آیین افتتاحیه این نمایشگاه، روز سه‌شنبه دوم آبان 1402، با حضور سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ علی سمنانی، رئیس دایره فرهنگی هنری شهرستان‌های استان تهران؛ حسین سعیدی یکتا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و رحمت‌الله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

در بخش اول این نمایشگاه، 35  اثر برگزیده در جشنواره دوازدهم با موضوع «مدرسه خانه دوم» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخش دوم این نمایشگاه در تاریخ نهم دی ماه نیز نمایشگاهی از 35 اثر با موضوع «کتاب درسی» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

بنا بر اعلام مسئولین کانون فرهنگی هنری سمیه شهرری، سایر آثار دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد به‌صورت موضوعی و در دفعات مختلف در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

 

برای مشاهده بخشی از افتتاحیه نمایشگاه آثار جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد در کانون فرهنگی هنری سمیه و بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه اینجا را انتخاب کنید.

 

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱۵۶
کد خبر : ۴,۳۲۱
اخبار مرتبط
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید