عکس رهبر جدید
افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد
نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد از دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش، نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره ملی دوسالانه عکس و تصویرگری رشد در سالن‌های چهارگانه خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود. آیین افتتاحیه نمایشگاه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه 1402 ساعت 17 خواهد بود.

نمایشگاه آثار برگزیده شامل عکس‌ها و تصویرسازی‌هایی در چند محور شامل «مدرسه خانه دوم»، «کتاب درسی» و «بخش جنبی» با عنوان شعار سال  1401 (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) و نیز موضوع «مهدویت» است. همچنین، آثار گروه سنی دانش‌آموزی در دو موضوع «آزاد» و «کتاب درسی» در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

 این نمایشگاه تا روز 25 اردیبهشت از ساعت 15 الی 21 برای علاقه‌مندان هنر تصویرگری و عکاسی دایر است و 257 عکس و تصویرگری در موضوعات یاد شده در سالن‌های خانه هنرمندان در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

مراسم پایانی «دوازدهمین دوره جشنواره دوسالانه ملی عکس و تصویرگری رشد» نیز قرار است روز شنبه 30 اردیبهشت سال 1402 در محل مدرسه تاریخی دارالفنون، از ساعت 10 تا 12 برگزار و از نفرات برگزیده تقدیر شود.

 

 

دوازدهمین دوره جشنواره دوسالانه ملی عکس و تصویرگری رشد

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۷۸
کد خبر : ۴,۱۹۳
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید