پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۱۸

نمایش شماره

رشد مدرسه‌ زندگی
شماره ۸. اردیبهشت ۹۷

یادداشت سردبیر

تحصیل بی‌ حاصل/ محمد عطاران

 

اندیشه

• مسیری برای «شدن»/ محمد عطاران

• یک سال تجربه، 24 سال تکرار/ ابراهیم طلائی

• مدارس آزمایشگاهی، پدیده ‌ای جدید در آموزش/ ترجمه محمدامین اسپروز

• توسعه حرفه ‌ای معلمان/ صغری ملکی

• ضرورت یا تبی که فروکش می‌کند/ مرتضی مجدفر

• سنگ ‌ماهی یا نهنگ قاتل/ سیده سوده شبیری

• معلم به‌عنوان یادگیرنده فعال/ فهمیه گندمی

• آواز دهل همچنان از دور شنیده می ‌شود/ ابراهیم اصلانی

 

تجربه

• ضمن خدمت به سبکی دیگر/ فرزانه نوراللهی

• یک گام به جلو/ علی ‌اصغر معینی

• خیرین آموزشگر/ فاطمه قائمی

• هر معلم یک پژوهشگر/ معصوم شیخ ‌الاسلامی

• امیلی، معلمی که دیگر معلم نیست/ محمد احمدی بصیر

• آموزش معلم، امر واجبی که مستحب شده است/ طاهره رستگار

 

طنز

حکایت شاخ غول و مدارس هوشمند/ رویا صدر

 

پیشخوان

• معلمی مهربان و نگارنده/ تحریریه

• جست ‌و جو در راه‌ ها و روش‌ های تربیت/ محمود شیخیان

• یک جرعه کتاب/ شیبا ملک

عنوان
نویسنده

پاسکال هاگ؛ ترجمه محمدامین اسپروز
محمد عطاران

اظهارنظر


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید