عکس رهبر جدید
فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منتشر شد
دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام کرد: دریافت آثار این جشنواره از دهم شهریور 1400 آغاز خواهد شد.

محمدابراهیم محمدی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از انتشار فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی خبر داد. دریافت آثار این جشنواره از صبح روز چهارشنبه دهم شهریور 1400 آغاز خواهد شد.

محمدی با اشاره به این موضوع که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را با هدف کیفیت‌ بخشی به فرایند یاددهی - یادگیری، پشتیبانی از محتواهای کتاب‌های درسی و توسعه صنعت فیلم‌های آموزشی و تربیتی برگزار می‌کند گفت: « بر اساس مکاتبات و مذاکرات به عمل آمده با سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در هفته دوم شهریورماه کار ثبت‌نام و دریافت آثار دوره پنجاه و یکم را آغاز خواهد نمود و همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی و یا فیزیکی برای دبیرخانه ارسال نمایند.»

دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد افزود: «دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با رهنمودها و حمایت‌های جناب آقای دکتر ملکی، رئیس محترم سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و سایر اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، مصمم است که با اتکال به خداوند متعال و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دوره از جشنواره را همچون سال قبل به سلامت برگزار نماید و فیلم‌های تولید شده از سراسر جهان را برای بهره‌برداری در امر آموزش و پرورش شناسایی و معرفی نماید.»

وی ادامه داد: پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد در بخش‌های: بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در قالب‌های داستانی کوتاه،‌ داستانی بلند،‌ مستند کوتاه، ‌مستند بلند و پویانمایی تا نیمه مهرماه جاری پذیرای فیلم‌های فیلم‌سازان ایران و جهان خواهد بود.

محمدابراهیم محمدی موضوعات اعلام شده در فراخوان این دوره از جشنواره را به این شرح اعلام کرد: دو بخش اصلی شامل فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مرتبط با محتواهای کتاب‌های درسی. علاقه‌مندان برای اطلاع از ریز موضوعات می‌توانند به سامانه جشنواره مراجعه نمایند.

 

نحوه شرکت در جشنواره

تهیه‌کنندگان و یا فیلم‌سازان تا 1400/7/15 فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر  بر روی لوح فشرده به نشانی:

تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر-  پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن‌های دبیرخانه: 87196563 – 87196557 - 87196574 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان می‌باشد.

همچنین نشانی الکترونیکی eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان محترم ‌خواهد بود.

 

 
فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد؛ فارسی
 
فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد؛ فرانسه
 
فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد؛ انگلیسی
 
فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد؛ عربی
 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۳۶۰
کد خبر : ۳,۷۳۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید