عکس رهبر جدید
فراخوان ارسال آثار به رویداد کتابنما تمدید شد
دبیرخانه جشنواره ملی کتاب رشد، از تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد «کتابنما» در بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره ملی کتاب رشد، مهلت ارسال آثار به رویداد «کتابنما» تا 12 اسفند ۱۴۰۲ تمدید شد.

«رویداد کتابنما» همزمان با بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد، به‌عنوان یک رویداد فرامتنی در حوزه گفتمان‌سازی،‌ ترویج و حمایت از فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی کودک و نوجوان برگزار می‌شود‌ که طی آن اهالی کتاب،‌ هنرمندان، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را که با این پویش مرتبط است، به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

در رویداد «کتابنما» پنج پویش «کتاب‌نشان» در قالب عکس و تصویر؛ «کتاب‌جو» در قالب سامانه‌ها، کانال‌ها، صفحات مجازی و نرم‌افزارهای کاربردی؛ «کتاب‌بین» در قالب  فیلم کوتاه،‌ پویانمایی، مستند، نماهنگ و پادکست؛ «کتاب‌ران» با موضوع ایده‌پردازی و ارائه راهکارهای نوین و «کتاب‌یار» در قالب ابزارهای کمکی، اسباب‌بازی، ‌بازی رایانه‌ای،‌ بازی‌وارسازی کتاب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان فرصت دارند تا دوازدهم اسفندماه از طریق یکی از روش‌های زیر آثار خود را برای این پویش ارسال کنند:

• بارگذاری آثار در نشانی الکترونیکی https://ketab21.roshd.ir 

• ارسال آثار به نشانی دبیرخانه جشنواره کتاب رشد: تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش کوچه قصرالدشتی، پلاک 268 سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ساختمان دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، طبقه پنجم، دبیرخانه جشنواره ملی کتاب رشد. کدپستی: 1584747359

برگزیدگان این رویداد در آیین اختتامیه بیست‌ویکمین دوره جشنواره کتاب رشد علاوه بر دریافت هدایای نفیس،‌ مورد تقدیر سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی قرار می‌گیرند. آثار شایسته از طریق معرفی این‌آثار در بسترهای آموزش و پرورش حمایت معنوی خواهند شد.

 

رویداد کتابنما



منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۹۳
کد خبر : ۴,۳۴۳
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید