عکس رهبر جدید
داوری آثار بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد آغاز شد
دبیرخانه دائمی جشنواره ملی کتاب رشد از آغاز داوری آثار بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد در ۱۴ گروه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به نقل از دبیر خانه بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد؛ داوری بیست‌ویکمین دوره این جشنواره با حضور 14 گروه داوری در حوزه‌های «داستان و شعر کودک و نوجوان»، «خاطره و مستندنگاری»، «تفکر و سبک زندگی»، «مطالعات دینی»، «مطالعات فرهنگی و اجتماعی»، «مطالعات علوم تربیتی و روانشناسی»، «علوم کاربردی و مهارتی»، «مطالعات تاریخی» و «کمک آموزشی و دانش‌‌افزایی» آغاز شد.

همچنین در این دوره از جشنواره یک گروه داوری به انتخاب کتاب شاخص در حوزه «تصویرگری» اختصاص داده شده است.

در این دوره از جشنواره جمعی از متخصصان حوزه ادبیات کودک و نوجوان و تعلیم و تربیت و نویسندگان در قالب 14 گروه داوری، برترین‌های هر حوزه را معرفی خواهند کرد.

شایان ذکر است پنج جایزه ویژه با عناوین «دستِ بوسیدنی»؛ «ایران و افتخار»؛ «روشنا»؛ «معنای زندگی» و «رسم زندگی» به آثار فاخر و ارزنده در محورهای ویژه جشنواره که در فراخوان این جشنواره اعلام شده است، پس از داوری اختصاص خواهد یافت.

جشنواره کتاب رشد به عنوان یک فرآیند محور در دو سال برترین‌ کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با رویکرد آموزشی و تربیتی مورد بررسی قرار می‌دهد و به آثار دارای استاندارد، نشان رشد را اعطا می‌نماید.

 
شایان ذکر است اختتامیه بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد پایان بهمن‌ماه  1402 برگزار خواهد شد.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۲۸۹
کد خبر : ۴,۳۴۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید