عکس رهبر جدید
سردار دل‌ها به دل می‌سپارمت
چهارمین شماره از ماهنامه‌های بزرگ‌سال عمومی رشد با نگاه ویژه به چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی منتشر شدند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، مجله‌‌های آموزشی و تربیتی رشد معلم، رشد مدیریت مدرسه، رشد آموزش ابتدایی، رشد فناوری آموزشی و رشد مدرسه فردا، از گروه ماهنامه‌های عمومی بزرگ‌سال، که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آن‌ها را به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری، در چارچوب اهداف نظام آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران تولید و منتشر می‌کند. در شماره‌های چهارم از سال تحصیلی جاری، که در دی‌ماه به دست مخاطبانشان رسیده‌اند، مطالبی با نگاه ویژه به سالگرد شهادت سیدالشهدای مدافعان حرم، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، و مزین‌ به نام سردار رشید اسلام، چاپ و منتشر شده است.

بخش‌هایی از هر مجله را با هم ببینیم:

رشد معلم

«خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت، خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتی، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه‌ای عزیز ـ‌که جانم فدای او باد ـ قرار دادی. پروردگارا! تو را سپاس که مرا با بهترین بندگانت در هم آمیختی و درک بوسه بر گونه‌های بهشتی آنان و استشمام بوی عطر الهی آنان را ـ یعنی مجاهدین و شهدای این راه ـ به من ارزانی داشتی...»

چهارمین شماره از مجله رشد معلم، در دی‌ماه 1402، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در بخش مناسبت‌ها، بخش‌‌هایی از وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرده است.

 
 
رشد مدیریت مدرسه

«برای تقرب به درگاه الهی و عزتمند شدن نزد مردم، لزوماً نباید عالِم دهر بود و سالار بحر! معَنون بود و معمم؛ استاد بود و آموزگار؛ سپهبد بود و سرلشگر! بلکه تنها یک سرباز مخلص کافی است تا سپهبدها و سردارها، عالمان و زعیمان، سیاسیون و مذهبیون، دوست و دشمن، به احترام او قیام کنند و سر تعظیم فرود آورند. یادش بخیر، که به برکت شهادت حاج قاسم، بسیاری از آیات و نشانه‌های هستی در سرزمینمان معنی شدند و مردم مسلمان و وطن‌پرست ایرانی، کریمه‌‌های عزت و شرف، مردانگی، اخلاص، ایثار، توکل، شجاعت، بی‌نیازی، خاکی و مردمی بودن را در سردار دل‌ها یافتند و ضمیر خود را با اشک دیده شستند و سردار دل‌ها را به دل سپردند.»

این جملات بخشی از دل‌نوشته‌ای است با عنوان «سردار دل‌ها به دل می سپارمت» که در چهارمین شماره از رشد مدیریت مدرسه در دی‌ماه 1402  و به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است.

 
 

 

رشد آموزش ابتدایی

مجله رشد آموزش ابتدایی در چهارمین شماره خود در دی ماه 1402، به بهانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مطلبی با عنوان «مکتب سلیمانی، مکتب مقاومت»، شهید سلیمانی را تربیت ‌یافته مکتب اسلام ناب معرفی کرده که خود نیز انسان‌های زیادی را تربیت کرده بود.

 
 

 

رشد فناوری آموزشی

مجله رشد فناوری آموزشی در چهارمین شماره خود در دی ماه 1402، به بهانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی صفحه سوم جلد، با تصویری از سپهبد قاسم سلیمانی و بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در منزل ایشان مزین شده است.

همچنین چهارمین شماره از رشد فناوری آموزشی به موضوع مدارس هیبریدی پرداخته است.

 

 
 

 

رشد مدرسه فردا

«سردار شهید سلیمانی تبلور ارزش‌های فرهنگی ایرانی و ایران بود ... دارای شجاعت و روحیه مقاومت بود؛ شجاعت و مقاومت جزو خصلت‌های ایرانی است.» این مطالب بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ  1399/09/26 هستند که در چهارمین شماره از مجله رشد مدرسه فردا در دی ماه 1402 به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یادآوری شده‌اند.

همچنین چهارمین شماره از رشد مدرسه فردا به صورت ویژه‌نامه‌ای برای پنجاه‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم های علمی،‌آموزشی و تربیتی رشد منتشر شده است.

 
 
 

نسخه‌های چاپی ماهنامه‌های عمومی بزرگ‌سال رشد در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می‌رسند. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد اینجا را انتخاب کنید.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱۴۲
کد خبر : ۴,۳۱۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید