عکس رهبر جدید
آشنایی اساتید و دانشجویان پردیس حکیم فردوسی دانشگاه فرهنگیان  با مجلات رشد
نشست تخصصی با موضوع «آشنایی با مجلات رشد» در پردیس حکیم فردوسی دانشگاه فرهنگیان استان البرز برگزار شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در ادامه سلسله نشست‌های علمی ـ تخصصی مجلات رشد، نشست «آشنایی با مجلات رشد» با هدف آشنایی استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، روز یکشنبه، 12 آذر ماه در پردیس حکیم فردوسی دانشگاه فرهنگیان استان البرز برگزار شد.

در این نشست که با حضور سردبیران مجلات رشد بزرگسال عمومی، استادان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، توضیحاتی درخصوص اهداف و مأموریت‌‌های نشریات بزرگسال رشد و برنامه‌های آن‌ها برای تولید و انتشار توسط سردبیران مجلات ارائه شد.

سردبیران مجلات رشد بزرگسال عمومی از استادان و دانشجویان پردیس حکیم فردوسی دانشگاه فرهنگیان استان البرز دعوت کردند تا در حوزه تولید محتوا و ارائه ایده‌ها و تجربیات خود با نشریات مشارکت نمایند.

در این جلسه همچنین دکتر حمید احمدی هدایت، معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس حکیم فردوسی ضمن تبیین اهمیت مجلات رشد و مزایای استفاده از این مجلات، اعلام کرد که امکان دریافت همه مجلات رشد برای استادان و دانشجویان در این دانشگاه فراهم شده است.

آقایان دکتر حیدر تورانی، سردبیر رشد مدیریت مدرسه؛ دکتر مهدی واحدی، سردبیر رشد فناوری آموزشی؛ دکتر فرید‌الدین حداد عادل، سردبیر رشد مدرسه فردا؛ مهدی رضایی، سردبیر رشد آموزش ابتدایی و خانم هانیه ملکی، سردبیر رشد آموزش مشاور مدرسه در این نشست تخصصی حضور داشتند.

 
برای مشاهده تصاویر این نشست اینجا را انتخاب کنید.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۲۱۵
کد خبر : ۴,۲۹۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید