عکس رهبر جدید
زمان برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی کتاب رشد اعلام شد
دبیر بیستمین جشنواره ملی کتاب رشد اعلام کرد آئین اختتامیه این دوره جشنواره دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

عباس میرزاحسینی، دبیر بیستمین جشنواره ملی کتاب رشد در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره با حضور وزیر آموزش و پرورش، روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن اصلی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال، ۳۴۴۰ کتاب به دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی رسیده و از این بین ۱۳۸۲ عنوان، موفق به کسب نشان رشد شده که ۶۶۲ عنوان کتاب توسط هیئت انتخاب جشنواره کتاب رشد حائز شرایط ورود به جشنواره شدند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی کتاب رشد اشاره کرد: این کتاب‌ها در ۱۳ گروه داوری مورد ارزیابی قرار گرفتند و پنج محور نیز توسط کمیته علمی برای اولویت‌های ویژه در این دوره معین شدند.

 میرزا حسینی همچنین به برگزاری نشست‌های علمی ـ تخصصی با محوریت کتاب مناسب برای مخاطبان، اقتصاد نشر کتاب کودک و نوجوان، دوگانه ترجمه و تألیف و نیز کتاب‌های آموزشی: بایدها و نبایدها اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت ناشران آموزشی و نیز انجمن فرهنگی ناشران و علاقه‌مندان به این حوزه منجر به ایجاد بستری برای تعامل بیشتر بین سازمان پژوهش و ناشران خواهد شد و امید است مصوبه ۸۲۸ شورای عالی آموزش و پرورش در تعامل با جریان نشر و معرفی به مخاطبان اصلی ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی که معلما‌ن و دانش آموزان است، اتفاق بیافتد.

 

 

پوستر جشنواره کتاب رشد

 

منبع: وبگاه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۳,۲۲۴
کد خبر : ۴,۱۲۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید