عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با معرفی برگزیدگان، چهارشنبه ۲۶ آذرماه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مراسم تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی امروز چهارشنبه 26 آذرماه در سالن شهید سلیمی جهرمی و با حضور دکتر حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد که در ابتدا شهریار ابراهیمی دبیر این دوره جشنواره گزارشی از روند برگزاری جشنواره از فراخوان تا داوری تولیدات برای حاضران ارائه کرد.

وی گفت: «توجه به مفاهیم سبک زندگی ایرانی اسلامی، تفکر و خلاقیت، محیط زیست، اقتصاد مقاومتی، تعاون و نیکوکاری، سلامت و بهداشت جسمانی، ناهنجاری‌های اجتماعی، مفاهیم حجاب و عفاف از جمله محورهای مورد توجه دبیرخانه جشنواره بوده است.»

ابراهیمی افزود: «در مجموع 83832 اثر به ثبت رسید و 49052 اثر در دبیرخانه دریافت شد. 600 اثر در سامانه رشد بارگذاری شد که پس از بررسی نهایی 18 اثر از 14 استان کشور طی برگزاری مراسم امروز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.»

در ادامه محمدابراهیم محمدی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی شروع پاندمی کرونا را عاملی تقویت‌کننده در تولید انواع محتواهای الکترونیکی ارزیابی کرد. وی با اشاره به نقش دوره کرونا بر تولید محتوای الکترونیکی و مشارکت ذی نفعان در این فرایند گفت: «جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد باید پوست‌اندازی کند و به تحول برسد. در فضای پیشاکرونا معلمان ما توان تولید محتوای الکترونیکی نداشتند درحالی که در فضای پساکرونا بسیاری از معلمان ما پا در این عرصه گذاشتند. بنابراین باید از این فرصت برای هدفدار کردن و تقویت این حرکت استفاده کنیم.»

محمدی با اشاره به اقداماتی که برای ارتقای کیفی جشنواره ضرورت دارد، اظهار کرد: «باید تولیدات ما بر اساس هزینه فایده باشد و مطالب متناسب با اهداف یادگیری را سفارش دهیم. همچنین این تولیدات باید متناظر به برنامه درسی باشد.»

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی ادامه داد: «ما باید به دنبال ارتقای دانش باشیم. معلمان ما بعد از جشنواره رها نشوند بلکه نخبگان تولید محتوا باید شناسایی و آموزش داده شوند. لذا ما با مشورت آقای ملکی تصمیم گرفتیم این معلمان را تحت پوشش باشگاهی گردآوری کنیم تا تحت آموزش‌های هدفمند قرار گیرند.»

در پایان نیز به نفرات برگزیده لوح یادبودی توسط دکتر ملکی اهدا شد. برگزیدگان استانی نیز به صورت مجازی توسط مدیران کل مورد تجلیل قرار گرفتند.

در پایان این نشست استان های اصفهان، سمنان، مازندران، سیستان و بلوچستان، گیلان، ایلام، قم، خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمانشاه، یزد، آذربایجان غربی و گلستان به عنوان برگزیدگان این جشنواره دقایقی را به ارائه گزارش پرداختند.

لیست کامل نفرات برگزیده در اینجا قابل مشاهده می باشد.

 

 

برگزیدگان نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

برگزیدگان نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

 

 

سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۰۵۰
کد خبر : ۳,۳۵۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید