عکس رهبر جدید
نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آغاز به کار کرد
محمدابراهیم محمدی از آغاز به کار نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات در فرایندهای یادگیری خبر داد.

محمدابراهیم محمدی از آغاز به کار نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات در فرایندهای یادگیری خبر داد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، محمدابراهیم محمدی، سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، در نشستی با همکاران معاونت فناوری اظهار کرد:
«در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات در فرایندهای یادگیری، کارشناسان استان‌ها ۸۴۰۰۰ اثر ثبت ‌شده در شبکه ملی مدارس ایران (رشد) را دریافت و بررسی اولیه کرده‌اند. این آثار به بخش داوری نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ارسال شده‌اند.»

محمدی بیان داشت: «آثار دانش‌آموزان (پایه ششم، همه پایه‌های متوسطه اول، و متوسطه دوم اعم از دانش‌آموزان دبیرستان و هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش)، معلمان، مدرسان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، و دانشجو معلمان، بارگذاری شده‌اند.»

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی توانمندی‌های معلمان، دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی دانست. او به اهداف دیگری نیز اشاره کرد؛ از جمله: «کمک به مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب و بهره‌برداری از مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی.»

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی اظهار کرد: «ارزیابی نهایی (مرحله کشوری) برگزیدگان توسط دبیرخانه دائمی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در حال انجام است و برگزیدگان جشنواره جوایز نقدی و تندیس جشنواره دریافت خواهند کرد. امسال مراسم اختتامیه، به خاطر شرایط حاکم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و متناسب با شرایط این روزها اجرا خواهد شد.»

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۷۵۴
کد خبر : ۳,۲۰۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید