عکس رهبر جدید
جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
از برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزشی در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی هم‌زمان در ۱۴ استان تجلیل بعمل خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، چهارشنبه بیست و ششم آذرماه جاری از برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بشکل ویدئو کنفرانس و هم‌زمان در ۱۴ استان کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

در این مراسم که رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات شهید سلیمی جهرمی سازمان پژوهش و با سخنرانی دکتر حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آغاز می‌شود، به نفرات برگزیده رتبه اول تا سوم  علاوه برجوایز نقدی ، تندیس و لوح تقدیر و  رتبه سوم لوح تقدیر تعلق می‌گیرد.

محتوای الکترونیکی آموزشی تولید شده در گروه‌های معلمان، دانش‌آموزان، هنرآموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

گفتنی است نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در جهت استفاده هدفمند از فرصت‌های فناوری در فرآیند یاددهی و یادگیری و در راستای  سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی با مشارکت قریب به پنجاه هزار نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان طراحی و توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و با همکاری دست‌اندرکاران معاونت پژوهشی ادارات کل آموزش وپرورش  استان‌ها و نواحی کشور برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : ۸۶۷
کد خبر : ۳,۳۴۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید