عکس رهبر جدید
با اعلام دبیرخانه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۸
نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد
نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در سال‌ تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ برگزار خواهد شد
دبیرخانه نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد فعالیت خود را از تیر ماه امسال آغاز کرد. دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها نهمین دوره این جشنواره را در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار می‌کنند.
جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در سه بخش دانش‌آموزی (دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوم، هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش)، معلمان و مربیان (آموزگاران و دبیران دوره ابتدایی، و متوسطه اول و دوم، معلمان مدارس استثنایی، غیر دولتی و استعدادهای درخشان؛ هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مدرسان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیری شهید رجایی، کارکنان آموزشی شاغل در ادارات آموزش و پرورش، کادر اداری مدارس) و دانشجویان (شامل دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، دانشجویان دانشگاه شهید رجایی) برگزار می‌شود.
تولید قطعات آموزشی با موضوعات درسی، پرورشی، انقلابی، دینی به ویژه معارف قرآنی و اسلامی، تربیت بدنی، سلامت و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و تولید قطعات و نرم افزارهای سرگرمی و بازی‌های آموزشی با تأکید بر مفاهیم درسی از جمله محورها و موضوعات این دوره از جشنواره می‌باشد.
این جشنواره بازه زمانی مرداد ماه تا اواخر اسفندماه ۱۳۹۸ را در بر می‌گیرد و از تاریخ ۹۸/۵/۱۶ ثبت نام داوطلبان در سامانه جشنواره آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است همچون دوره‌های قبل، داوری آثار در دو سطح استانی و کشوری انجام خواهد شد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا تاریخ
۹۸/۸/۳۰ فرصت دارند  به سامانه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد به نشانی https://ecf.roshd.ir مراجعه و ضمن مطالعه دستورالعمل، ضوابط و مقررات جشنواره، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵,۵۶۵
کد خبر : ۲,۹۵۳
رحیم محمدی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
1

سلام از کجا ثبت نام بکنم

فاطمه
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
3
5

ببخشید جواب مسابقه چه زمانی اعلام میشود

حسین رهبر
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
3

سلام محتوای تولیدی هنرجویان مدرسه حضرت آیت الله خامنه ای کرمان نرم افزار آموزشی سواد فناورانه Katebteam.ir

Anahita
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
2

سلام دانش آموز کلاس هفتم هستم امروز ۲۵دی ۹۸محتوای الکترونیکی که به زحمت وصرف وقت زیاد تهیه کرده بودم بردم به مسئول پژوهش اداره ناحیه ۳اصفهان بدم قبول نکردند وهرچه گفتم تا۲۶دی برای تحویل آثار فرصت هست نپذیرفتندگفتند در سطح ناحیه داوری شده وتمام این زمان ۲۶دی مربوط به دریافت آثاراداره کل آموزش وپرورش از مناطق است لطفا لطفا راهنمایی بفرمایید کدام درسته؟؟

طوفانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
1
0

سلام محتوای تولید شده را که در سایت رشد ثبت نام شده و کد رهگیری دریافت کرده ام ، در ادارات آموزش و پرورش به کدام قسمت تحویل دهم ؟

ناشناس
۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
1
6

با سلام ایا مهلت ثبت نام تمدید شده است؟

فاطمه
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
1
0

بله تا 15 دی ماه 98 تمدید شده است


مرضیه مهاجرزاده
۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
2
7

سلام از زحمات شما متشکریم. ازطرف دبیرکاروفناوری و دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه کیمیاقلم ناحیه2 آموزش و پرورش مشهد


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید