عکس رهبر جدید
جشنواره کتاب رشد
داوران گروه مهارت‌های عملی عمومی، کتاب‌های نامزد دریافت جایزه این گروه را مشخص کردند

به گزارش خبرنگار سامان کتاب داوران گروه مهارت‌های عملی عمومی، کتاب‌های نامزد دریافت جایزه این گروه را مشخص کردند. داوران این گروه با بررسی مجموع ۱۸جلد کتاب، تنها چهار کتاب را در فهرست نامزد دریافت جایزه در این گروه قرار دادند.

اسامی کتاب‌های نامزد دریافت جایزه در گروه مهارت‌های عملی عمومی به شرح زیر است:

۱. طراحی وب سایت؛ مترجم: شیدا سرمدی از انتشارات آوند دانش

۲. ساخت ربات؛ مترجم حسین سلیمانی از انتشارات آوند دانش

۳. آشنایی با علم مهندسی؛ مترجم: حسین سلیمانی از انتشارات آوند دانش

۴. من و رایانه‌ام؛ تألیف سمیرا کاشی، سیده جواهر نقوی از انتشارات نسیم قلم



آشنایی با داوران گروه مهارت‌های عملی عمومی

• معصومه نوروزی (۱۳۵۲)، تهران

کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات. داور چند دوره جشنواره کتاب رشد، داور جشنواره تألیفات استانی کار و فناوری، کارشناس مسئول فناوری اطلاعات از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰، کارشناس کار و فناوری از ۱۳۹۰ تاکنون، و مدرس دانشگاه پیام نور تهران. چندین مقاله دارد، از جمله: «رتبه‌بندی روش‌های کاربرد فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی یادگیری مدارس؛ کاربردهای فناوری اطلاعات در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای؛ بررسی جایگاه یادگیری الکترونیکی در میان سایر روش‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی یادگیری مدارس؛ شاخص‌های ارزیابی نرم‌افزرهای آموزشی؛ بررسی تأثیر سیستم‌های اتوماسیون اداری بر ارتباطات سازمانی.» در تألیف کتاب‌های درسی «کار و فناوری پایه‌های چهارم تا ششم» نیز همکاری کرده است. 


• مینا زند (۱۳۴۸)، تهران
کارشناس ارشد برنامه‌ریزی درسی. آموزگار دبستان، عضو کمیسیون برنامه‌ریزی درسی و تألیف کتاب کار و فناوری پایه ششم، همکار گروه‌های آموزشی مناطق آموزش و پرورش تهران، و داور سه دوره جشنواره کتاب رشد. در تألیف «کتاب‌های درسی کار و فناوری پایه‌های چهارم تا ششم» همکاری کرده است.

 



• بهنام نیک‌نژاد (۱۳۶۳)، دهدشت
دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک. هنرآموز مکانیک در هنرستان‌ها، کارشناس دفتر تألیف کتاب‌های درسی فنی و حرفه‌ای و کاردانش، رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه سازمان پژوهش، معاون مدیریت طرح و برنامه و امور مالی سازمان پژوهش، داور جشنواره کتاب رشد و داور جشنواره پروژه‌های استانی کار و فناوری. او رتبه سوم «مسابقات ملی طراحی و ساخت خودروهای الکتریکی» و نیز سه اختراع ثبت‌شده دارد. از نویسندگان کتاب‌های «کار و فناوری پایه‌های هشتم و نهم، و کتاب‌های راهنمای معلم این پایه‌هاست. در ضمن، کتاب «کارگاه کارآفرینی و تولید پایه پنجم» را نیز نوشته است.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی / واحد سامان بخشی
تعداد بازدید : ۱,۹۹۶
کد خبر : ۳,۰۳۳
اخبار مرتبط
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید