عکس رهبر جدید
تقدیر از مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی
در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) به عنوان ناشر برگزیده تقدیر شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، آیین پایانی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، 30 بهمن ماه در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد و در این مراسم از مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) به عنوان ناشر برگزیده در این دوره از جشنواره تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)؛ مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اهالی فرهنگ و کتاب برگزار شد، از انتشارات مدرسه به عنوان ناشر برگزیده تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از محمدرضا بایرامی، به عنوان مؤلف کتاب «غروب خورشید در سامرا» که از تولیدات انتشارات مدرسه می‌باشد نیز تجلیل شد. این کتاب در بخش ویژه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی حضور داشت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) و بخش ویژه امام حسن عسکری (ع) برگزار شده است.

 

تقدیر از مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۸۴
کد خبر : ۴,۳۴۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید