عکس رهبر جدید
برنامه وبیناری فصلنامه‌های تخصصی رشد با سرگروه‌های آموزشی استان‌ها در فصل تابستان
این جلسات با هدف تعامل و برقراری ارتباط بیشتر سردبیران و پدیدآورندگان مجلات با معلمان، مدیران، کارشناسان و مخاطبان مجلات رشد در جهت جلب مشارکت آن‌ها در تولید محتوا برگزار خواهد شد

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، مجلات رشد به‌عنوان جزئی از بسته‌های تربیت و یادگیری، بیش از پنج دهه است که به‌عنوان مکمل و مقوم برنامه تربیت و یادگیری رسمی ایفای نقش می‌نماید. این مجلات که تأثیر عمده‌ای در افزایش سطح مطالعه بین دانش‌آموزان، معلمان و مدیران صف و ستاد داشته همواره مورد توجه مدیران، فرهنگیان وکارشناسان تعلیم‌وتربیت در سراسر کشور بوده است. پشتیبانی از برنامه درسی، تبادل تجارب آموزشی و آموزش غیرمستقیم به مخاطبان با نگاه به اهداف سند تحول بنیادین، از برنامه‌هایی هستند که هیچگاه مورد غفلت نبوده‌اند، اما شرایط به سرعت در حال تغییر و نیازهای نوظهور، ایجاب می‌کند که بهبود مستمر کیفیت و فرایند تولید همواره در اولویت باشد. رویه‌ای که با تأمل در راه‌های رفته و برنامه‌ریزی برای رسیدن به افق‌های پیش رو، کام مخاطبان را شیرین‌تر کند.

در این راستا دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سلسله جلسات وبیناری با سرگروه‌های آموزشی استان‌ها در فصل تابستان و فصل‌های دیگر را تدارک دیده است. این جلسات با هدف تعامل و برقراری ارتباط بیشتر سردبیران، و پدیدآورندگان مجلات با معلمان، مدیران، کارشناسان و مخاطبان مجلات رشد در جهت جلب مشارکت آن‌ها در تولید محتوای فصلنامه‌های تخصصی رشد، به‌صورت وبیناری طبق جدول زیر برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است تعدادی از این جلسات تاکنون برگزار شده است.


برنامه وبیناری فصلنامه‌های تخصصی رشد با سرگروه‌های آموزشی استان‌ها در فصل تابستان
منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۶۸۵
کد خبر : ۳,۶۹۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید