عکس رهبر جدید
سلسله وبینارهای مجلات رشد با سرگروه‌های آموزشی استان‌های کشور برگزار می‌شود
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، با هدف تعامل و برقراری ارتباط بیشتر مجلات رشد با سرگروه‌های آموزشی استان‌های کشور جلسات وبیناری از سوی دفاتر مجلات رشد برگزار خواهد شد.

رشد آموزش ریاضی

با هدف تعامل و برقراری ارتباط بیشتر با سرگروه‌های ریاضی استان‌های کشور و در راستای جلب مشارکت دبیران و سرگروه‌های ریاضی در تولید محتوا برای فصلنامه رشد آموزش ریاضی، جلسه‌ای با حضور سردبیر و اعضای تحریریه این مجله و سرگروه‌های ریاضی همه استان‌ها به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

در این جلسه که روز شنبه پنجم تیرماه 1400 از ساعت 10 تا برگزار می‌شود، توضیحات لازم در خصوص قالب‌های مورد قبول مجله نیز ارائه خواهد شد. این قالب‌ها عبارتند از: مقاله، مصاحبه، یادداشت، خاطره، داستان، حکایت، عکس، اینفوگرافی، فیلم، پادکست، کلیپ، گزارش، خبر، دیدگاه و...

قابل ذکراست دبیران و آموزشگران ریاضی علاقه‌مند می‌توانند تجربه‌های زیسته و کاربردی خود را در محورهای مختلف به دفتر مجله رشد آموزش ریاضی ارسال نمایند.
 

* * *


رشدآموزش زبان وادب فارسی

همچنین به منظور تعامل و ارتباط بهتر و بیشتر با سرگروه‌های آموزشی زبان فارسی در استان‌ها و جلب مشارکت آن‌ها در تولید محتوا برای مجله رشدآموزش زبان وادب فارسی، وبیناری برگزار خواهد شد. این وبینار به منظورتعامل و ارتباط بهتر و بیشتر با سرگروه‌های آموزشی استان‌ها و جلب مشارکت آن‌ها در تولید محتوا و همچنین در راستای ایفای نقش پل ارتباطی بین مخاطبان و مؤلفان برگزار می‌شود.

این نشست تعاملی و علمی روز دوشنبه هفتم تیرماه 1400 و با حضور سردبیر و اعضای تحریریه مجله تخصصی رشد زبان و ادب فارسی برگزار خواهد شد.

 
* * *


رشد آموزش زیست شناسی

هیئت تحریریه مجله رشد آموزش زیست‌شناسی نیز با هدف تعامل و برقراری ارتباط بیشتر با سرگروه‌های آموزشی زیست‌شناسی استان‌های کشور و در راستای جلب مشارکت دبیران و سرگروه‌های این رشته در تولید محتوا برای این مجله، جلسه‌ای به صورت وبیناری و با حضور سردبیر و اعضای تحریریه و سرگروه‌های زیست‌شناسی همه استان‌ها برگزار خواهدکرد.

در این جلسه که روز سه‌شنبه هشتم تیرماه 1400 از ساعت 10/30 تا 12/30 برگزار می‌شود، در خصوص قالب‌های مطالب مجله از جمله مقاله، مصاحبه، یادداشت، خاطره، داستان، حکایت، عکس، اینفوگرافی، فیلم، پادکست، کلیپ، گزارش، خبر، دیدگاه و ... گفت‌وگو می‌شود.

از دبیران زیست‌شناسی علاقه‌مند دعوت می‌شود تجربه‌های زیسته و کاربردی خود را در محورهای مختلف به دفتر مجله رشد آموزش زیست‌شناسی ارسال کنند.

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۶۹۰
کد خبر : ۳,۶۹۱
ناشناس
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
5
0
0

با عرض سلام خیلی مفید چنین مقالاتی


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید