عکس رهبر جدید
پوستر و تیزر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد رونمایی شد
پوستر و تیزر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، دبیر جشنواره و مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، در جمع اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، پوستر و تیزر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، در نشست خبری این رویداد و در حضور اصحاب رسانه، دوشنبه 20 بهمن ماه رونمایی شد.

شهرام عظیمی، هنرمند گرافیست، طراحی پوستر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را بر عهده داشت.

بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره در بخش فیلم کوتاه داستانی، 322 اثر از هنرمندان ایرانی و 954 اثر از هنرمندان خارجی به دبیرخانه ارسال شده که در مجموع و از بین 1276 اثر ارسال شده 31 اثر به بخش مسابقه راه یافته است.

در بخش فیلم‌های بلند داستانی نیز 32 اثر از هنرمندان ایرانی و 88 اثر در بخش خارجی، ارسال شد که از بین این 120 اثر 11 فیلم به بخش مسابقه راه یافته است.

بخش پویانمایی نیز شاهد حضور 152 هنرمند داخلی و 430 هنرمند خارجی بود که از بین 582 اثر رسیده، 30 اثر به بخش نهایی مسابقه راه پیدا کرد.

بخش مستند نیز شاهد حضور  223 هنرمند داخلی و 638 هنرمند خارجی بود که در مجموع و از بین 861 اثر ارسالی 40 فیلم به بخش مسابقه راه پیدا کرد.

همچنین در بخش معلمان و دانشجو معلمان، 166 اثر به دبیرخانه رسید که از بین آنها 28 اثر انتخاب شد و در بخش دانش آموزی نیز 245 اثر ارسال شد که 31 اثر به بخش نهایی مسابقه راه پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از 25 الی 29 بهمن ماه در سینما فلسطین برگزار می‌شود.


سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۴۸۳
کد خبر : ۳,۵۱۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید