عکس رهبر جدید
پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد
۳۱ فیلم دانش‌آموزی برای ورود به بخش ملی پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، کارت سبز گرفتند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، اسامی 31 فیلم دانش‌آموزی برای ورود به بخش ملی پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، اعلام شد.

امسال همزمان با پنجاهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، هجدهمین دوره دانش‌آموزان فیلم‌ساز دوره دوم متوسطه نیز برگزار می‌شود. بنابر آمار اعلامی از دبیرخانه فیلم رشد، 245 فیلم کوتاه دانش‌آموزی در قالب‌های مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ در دبیرخانه پنجاهمین دوره جشنواره فیلم رشد دریافت شده است که بر اساس آرای داوران بخش هیئت انتخاب آثار دانش‌آموزی، در نهایت 31 فیلم برای رقابت در بخش مسابقه انتخاب شده‌ است.

روح‌الله مالمیر، یدالله کریمی، جواد طوسی و حمیدرضا کاظمی‌پور، اعضای هیئت انتخاب این دوره از فیلم‌های دانش‌آموزی بوده‌اند که مسئولیت داوری و بررسی آثار را بر عهده داشته‌اند.

بر اساس اسامی اعلام شده، استان‌های اصفهان، خوزستان، زنجان و شهر تهران استان‌هایی هستند که بیشترین اثر راه‌یافته به بخش مسابقه را در این دوره از جشنواره به خود اختصاص داده‌اند. لازم به ذکر است فیلم‌های دانش‌آموزی راه یافته به بخش مسابقه هم‌اکنون در حال داوری هستند و رتبه‌های اول تا سوم این بخش به زودی مشخص خواهند شد.

 

برای اطلاع از اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه بر روی لینک زیر کلیک کنید.


واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۸۸
کد خبر : ۳,۴۷۱
Alii
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
0

این همه ادعای فرهنگ سازی و پیشرفت تعلیم و تربیت دارید هنوز نتایج مسابقات خاطره نویسی که قرار بود آبان ماه اعلام بشه مشخص نشده ننگ بر شما و این همه تظاهر بودجه ای که در این سایت خرج میشه باید به مناطق محروم اختصاص داده بشه


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید