عکس رهبر جدید
شورای سیاست‌گذاری مجلات رشد عمومی بزرگ‌سال برگزار شد
در این جلسه مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، ضمن بیان نقش شورای سیاست‌گذاری مجلات رشد، ایجاد تحول و همچنین وحدت رویه در مجلات برای پشتیبانی علمی را از اهداف این شورا دانست.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، شورای برنامه سیاست‌گذاری مجلات رشد عمومی بزرگ‌سال با حضور محمدابراهیم محمدی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، سید کمال شهابلو، معاون انتشارات مجلات رشد، زهرا باقری، سردبیر رشد جوان، علی اصغر جعفریان، سردبیر رشد نوجوان؛ حسین نامی ساعی، سردبیر رشد برهان ریاضی متوسطه اول، محمدعلی قربانی، سردبیر رشد هنرجو، یونس باقری و حبیب یوسف زاده، ناظران محتوایی نشریات رشد، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدابراهیم محمدی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، ضمن بیان نقش شورای سیاست‌گذاری مجلات رشد، ایجاد تحول و همچنین وحدت رویه در مجلات برای پشتیبانی علمی را از اهداف این شورا دانست.

وی اظهار امیدواری کرد شورای سیاستگذاری بتواند با هم‌فکری و تبادل نظر، کمکی مؤثر در تقویت بن‌مایه‌های فرهنگی در ساحت تعلیم و تربیت باشد و مجلات رشد در شرایط سیطره بیماری کرونا بر جامعه، بتواند خود را حفظ کند و در ساحت تعلیم و تربیت نقش بیافریند.

در ادامه جلسه، سید کمال شهابلو، معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، گزارشی از روند تولید و انتشار نشریات رشد ارایه کرد. ناظران محتوایی مجلات نیز دیدگاههای خود را در خصوص تنظیم مطالب و اصول حاکم بر مجلات بیان کردند. سردبیران نشریات بزرگ‌سال رشد نیز با بیان امکانات، فرصت‌ها و محدودیت‌های ایجاد‌شده در شرایط بیماری کرونا، اظهار امیدواری کردند که مجلات رشد بتوانند در کنار کتاب‌های درسی محتوای مورد نیاز مخاطبان خود را فراهم‌کنند و در تکمیل چرخه آموزش قدم مؤثری بردارند.

 

شورای سیاست‌گذاری مجلات رشد عمومی بزرگ‌سال

 

 

واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۰۸
کد خبر : ۳,۳۲۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید