عکس رهبر جدید
تمدید مهلت شرکت در رویداد «راز سفارت» تا پایان تیرماه
معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز ۳۱ تیرماه خبر داد و گفت: «در نظر داریم کارگاه‌ها و نشست‌هایی را در راستای آموزش چگونگی مطالعه، ایده‌پردازی و تولید محتوای مرتبط با اسناد لانه جاسوسی برگزار کنیم.»

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش، مهندس مهدی احمدزاده جزئیاتی از برگزاری رویداد راز سفارت بیان و اظهار کرد: «تسخیر لانه جاسوسی و محتوای انتشاریافته در اسناد لانه، آمریکا و نظام سلطه در منطقه و جهان، و استکبارستیزی سه محور شرکت در این رویداد هستند. علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خلاقانه خود را در این زمینه با دبیرخانه این رویداد به اشتراک بگذارند.»

وی افزود: «مهلت ارسال آثار به رویداد مذکور پیش از این تا 12 فروردین‌ماه در نظر گرفته شده بود که به علت تقارن با تعطیلات نوروز، بسیاری نتوانستند در آن شرکت کنند. همچنین، با توجه به نزدیک‌شدن به فصل امتحانات پایان سال تحصیلی، برای آنکه دانش‌آموزان فرصت کافی برای تولید و ارسال اثر داشته باشند، آن را تمدید کردیم. به این ترتیب، علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان تیرماه در این رویداد شرکت کنند.»

معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره پیشینه و زمینه شکل‌گیری این رویداد گفت: «این رویداد بر پایه ویژه‌نامه راز سفارت‌ طراحی شد. راز سفارت پیرامون مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره لزوم نمود بیشتر محتوای اسناد لانه جاسوسی در محتواهای آموزشی و اطلاع‌یافتن دانش‌آموزان از آن‌ها، پیشتر در شبکه ملی رشد تهیه و به‌صورت متن، عکس، صوت و مصاحبه بارگذاری شده بود. البته طرح ویژه‌نامه فعلاً به‌صورت اولیه است و در ادامه مسیر کامل‌تر خواهد شد. در کنار این ویژه‌نامه رویدادی را طراحی کردیم که دانش‌آموزان، معلمان و دانشجومعلمان علاقه‌مند آثاری را با محوریت محتوایی اسناد لانه جاسوسی در قالب مقاله، داستان، عکس، سرود و فیلم تهیه و برای ما ارسال کنند.»

وی ادامه داد: «از برگزیدگان در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود و آثار برگزیده در ویژه‌نامه راز سفارت منتشر خواهند شد.»

 

معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی همچنین خبر خوشی برای علاقه‌مندان به این رویداد داشت: «در نظر داریم کارگاه‌ها و نشست‌هایی را در زمینه آموزش چگونگی مطالعه، ایده‌پردازی و تولید محتوای مرتبط با اسناد لانه جاسوسی برگزار کنیم. نخستین کارگاه روز چهارشنبه 30 فروردین برگزار می‌شود. این دوره‌ها به‌صورت برخط و توسط استادانی که از پژوهشگران تاریخ هستند، برگزار می‌شوند. شرکت در این دوره‌ها نیز برای همگان آزاد است.»

 

نشست آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۰۲
کد خبر : ۴,۱۸۰
علی تابع
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
0

سلام و احترام وقت بخیر لطفا لینک مستقیم ثبت نام رویداد راز سفارت

مدیر سایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
0
0
0

سلام.
https://www.roshd.ir/laneh



نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید