عکس رهبر جدید
برگزاری نشست آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی
دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به منظور آشنایی علاقه‌مندان به مضامین اسناد لانه جاسوسی، نشست‌های آموزشی و مهارتی برگزار می‌کند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در راستای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در یازدهم آبان ماه سال 1401، به منظور افزایش سطح آگاهی‌ ملت شریف ایران درخصوص خیانت‌های صورت گرفته توسط آمریکا در ایران، ویژه‌نامه «راز سفارت» را منتشر نموده است.

معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار تولیدی خود در قالب‌ عکس، فیلم، داستان، شعر و سرود با محوریت محتوای اسناد لانه جاسوسی، در رویداد «راز سفارت» شرکت کنند. آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفته و در ویژه‌نامه «راز سفارت» منتشر خواهند شد.

همچنین به منظور آشنایی با مضامین اسناد و نحوه انتشار محتوای آن، نشست‌های آموزشی و مهارتی توسط گروه رشد دفتر انتشارات و فناوری آموزشی برنامه‌ریزی شده است. اولین نشست آموزشی با موضوع «آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی»، روز چهارشنبه 30 فروردین‌ماه از ساعت 14 الی 17 با ارائه سید محمدامیر احمدی طباطبایی، پژوهشگر تاریخ معاصر برگزار می‌شود.

محورهای این نشست شامل: تاریخچه لانه جاسوسی در ایران، آشنایی با محتوای اسناد لانه جاسوسی و ایده‌پردازی برای انتشار محتوای اسناد می‌باشند.

 
حضور در این نشست‌ها برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.roshd.ir/laneh، کانال راز سفارت در برنامه شاد (shad.ir/razesefarat) و سایر پیام‌رسان‌های داخلی (
razesefarat@) مراجعه نمایند.

 

نشست آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی

 

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۳۳۷
کد خبر : ۴,۱۷۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید