عکس رهبر جدید
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدیان در نشست هم‌اندیشی نمایندگان نشریات رشد استان تهران
مجلات رشد باید محل تجلی زیبایی‌ها باشند

نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلات رشد در شهر و شهرستان‌های استان تهران عصر روز شنبه (18 شهریور 1391) در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد.
در این نشست هم‌اندیشی، نمایندگان نشریات رشد و معاونان آموزشی مناطق شهر تهران و ادارات آموزشی شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند. حجت‌الاسلام دکتر محی‌الدین محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نیز در این برنامه حضور داشتند. وی یکی از وظایف اصلی متولیان تعلیم و تربیت را شناخت کافی و دقیق از زمان خود دانست و تأکید کرد: «همه دوستانی که در تولید مجلات رشد دخالت دارند، به این نکته توجه کنند که آینده از ما چه می‌خواهد و اگر مطالعه نکنیم و به روز نباشیم، یک فاصله عمیقی بین مخاطبان و تولیدکنندگان نشریات رشد ایجاد خواهد شد و مخاطبان ما از این تولیدات لذت نخواهند برد.»
محمدیان در ادامه به نقش مجلات رشد در تحول در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: «مجلات رشد باید محل تجلی زیبایی‌ها باشد تا دانش‌آموز و معلمی که به مجله مراجعه می‌کند، لذت ببرد. این امر حتی در توزیع مجلات رشد نیز باید مد نظر باشد.»
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: «در برنامه درسی ملی هدف تنوع بخشیدن به محتوای آموزشی است و نباید دانش‌آموزان در کتاب‌های درسی محصور باشند.» وی ادامه داد: «کتب درسی حجم و فضای محدودی دارند و دانش آموزان و معلمان، سلایق مختلفی دارند و مجلات رشد به عنوان یکی از اجزای اصلی بسته آموزشی نقش مهمی دارند.»
معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان از زحمات نمایندگان نشریات رشد تقدیر و تشکر کرد و آنان را پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مخاطبان نشریات رشد دانست.

تعداد بازدید : ۹۵۹
کد خبر : ۹۰۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید