عکس رهبر جدید
در سال جدید سیاست‌گذاری استفاده از سند برنامه‌ی درسی ملی در مجلات رشد ضروری است.

 محمد ناصری، مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی، در نشست هم‌اندیشی مجلات رشد و برنامه‌ی درسی ملی استفاده از سند برنامه‌ی درسی ملی را در مجلات رشد ضروری دانست.
به گزارش روابط عمومی دفتر انتشارات کمک آموزشی، محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی این سازمان، از توجه ویژه به بر‌نامه درسی ملی در مجلات رشد خبر داد و گفت: در سال جدید این مقوله در متن برنامه سیاست‌گذاری مجلات قرار گرفته است.
وی افزود: ما در تولید مجلات رشد از این سند ایده خواهیم گرفت و آن را اشاعه خواهیم داد، هم‌چنین فضا را برای تبیین سند مذکور در میان دانش‌آموزان و معلمان ایجاد خواهیم کرد.
مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی در پایان از مذاکره برای امضای تفاهم‌نامه با مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فن آوری وزارت متبوع خبر داد و گفت: مذاکراتی با این مرکز داشته‌ایم تا از محتوای مجلات رشد در آموزش نیروی انسانی نیز استفاده شود.
هم‌چنین در این هم‌اندیشی حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم مشاور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و مدیر طرح برنامه‌ی درسی ملی چگونگی ارتباط بین مجلات رشد و برنامه‌ی درسی ملی را تبیین و تشریح کرد.
وی در ادامه افزود: آن چنان که اقتضای برنامه درسی ملی است دفتر انتشارات کمک آموزشی باید به جای تولید کتاب و مجله‌ی کمک آموزشی، شرایط و فضای مناسبی ایجاد کند تا معلمان و دانش‌آموزان بتوانند خودشان تولید کننده این مطالب باشند
 

تعداد بازدید : ۱,۴۰۷
کد خبر : ۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید