عکس رهبر جدید

کتاب‌های مرجع مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی برای اولین‌بار در هشتمین جشنواره‌ کتاب‌های آموزشی رشد، داوری و از میان آن‌ها آثار برگزیده انتخاب و معرفی می‌شود.
به  گزارش ستاد خبری هشتمین جشنواره‌ کتاب‌های آموزشی رشد، امسال برای نخستین‌بار است که کتاب‌های مرجع به‌طور مستقل در جشنواره‌ کتاب‌های آموزشی رشد، به معرض داوری و انتخاب گذاشته می‌شود. در جشنواره‌‌های پیشین بخشی از کتاب‌های مرجع که منحصر به یک موضوع خاص درسی نبودند، از فهرست کتاب‌های جشنواره خارج می‌شد.
بنا بر اعلام دبیرخانه‌ این جشنواره، با پایان یافتن مهلت ارسال کتاب، جمعاً 67 عنوان کتاب مرجع به این جشنواره رسیده است. این کتاب‌ها نخستین بار طی سال‌های 1368 تا 1388 منتشر شده‌اند.
«تبیین و انتقال سیاست‌ها، هدف‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه انتشار کتاب‌های آموزشی»، «ارزشیابی کتاب‌های آموزشی موجود، به منظور انتخاب و معرفی کتاب‌های برگزیده»، «انتخاب نویسندگان و ناشران برتر در حوزه تألیف و نشر کتاب‌های آموزشی»، « فراهم آوردن امکان تبادل‌نظر میان پدیدآورندگان کتاب‌های آموزشی» و... از اهداف پیش‌بینی شده در اجرای این جشنواره است.
هشتمین جشنواره‌ کتاب‌های آموزشی «رشد» به همت دفتر انتشارات کمک آموزشی، وابسته به سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در نیمه دوم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 

تعداد بازدید : ۱,۶۸۸
کد خبر : ۴۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید