عکس رهبر جدید
بررسی گزارش برنامه راهبردی سال ۱۴۰۲ بنیاد آی‌سی‌دی‌ال ایران
برنامه راهبردی بنیاد ICDL ایران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، برنامه راهبردی بنیاد ICDL ایران با حضور دکتر مذنبی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری اطلاعات، معاونین دفتر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی برهان و مسئولین بنیاد مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

برنامه راهبردی بنیاد ICDL ایران با چشم انداز توسعه سواد دیجیتال و گسترش فناوری‌های نوین آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش تدوین شده است. این برنامه راهبردی دارای ۲۳ برنامه می‌باشد که به‌طور ماهانه مراحل پیشرفت آن توسط کارشناسان بنیاد پایش، پیگیری و ثبت می‌شود.

اهمیت داشتن برنامه راهبردی، نسبت حقیقی برنامه‌ها با اهداف آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برخورداری از نگاه بلند مدت، ورود بنیاد به عرصه‌های جدید علوم و فناوری برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با تأکید بر استانداردهای آموزشی و تربیتی، تولید دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جذاب و کاربردی برای مخاطبان، استفاده از ظرفیت سکوی شاد، استفاده از سامانه مدیریت یادگیری و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان در برنامه راهبردی بنیاد ICDL ایران از جمله مهم‌ترین محورهای این جلسه بود و مقرر گردید مجموعه جهت‌گیری‌ها، برنامه‌ها و اقدامات آینده بنیاد بر اساس محورهای یاد شده طراحی و اجرا گردد.

بررسی گزارش برنامه راهبردی سال ۱۴۰۲ بنیاد ICDL ایران

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۴
کد خبر : ۴,۳۳۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید