عکس رهبر جدید
صفحه رسمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در شبکه شاد رونمایی شد
صفحه رسمی «سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی» با هدف انتشار محتوا، ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان، فعالیت خود را در شبکه شاد آغاز کرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، دسترسی به کتاب‌های درسی، مجلات رشد، شبکه ملی مدارس ایران، مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان و... از اهداف راه‌اندازی کانال سازمان پژوهش در سامانه شاد می‌باشد. این صفحه در سامانه شاد در قسمت صفحات رسمی و در بخش سازما‌های تابعه قرار داشته و در هشت محور اصلی فعالیت دارد.

فعالیت‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل، خرید و دریافت کتاب‌های درسی، نظرسنجی محتوای کتاب‌های درسی، شبکه ملی مدارس ایران (رشد)، دفاتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و دفتر انتشارات و فناوری آموزشی هشت محوری هستند که در صفحه رسمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پوشش داده شده‌اند.


 
معرفی بخش‌های مختلف صفحه‌ رسمی سازمان پژوهش در شبکه شاد

• در بخش روابط عمومی و امور بین‌الملل آخرین اخبار سازمان از طریق کانال و همچنین دسترسی مستقیم به وبگاه سازمان در دسترس قرار دارد.

• در بخش خرید و دریافت کتاب‌های درسی، کاربران به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی و سامانه دریافت نسخه الکترونیکی کتاب‌های درسی دسترسی دارند.

• در بخش نظرسنجی محتوای کتاب‌های درسی، مخاطبان می‌توانند نظرات خود را درباره کتاب‌های درسی در سامانه متصل به به این بخش ثبت کنند.

• در شبکه ملی مدارس ایران (رشد) علاوه بر دسترسی به وبگاه رشد، آخرین اخبار از فعالیت‌های این شبکه در کانال اطلاع‌رسانی آن ارائه خواهد شد.

دفاتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی نیز از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی خود، با مخاطبان در ارتباط خواهند بود.

• بخش پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش نیز علاوه بر ایجاد دسترسی مستقیم به وبگاه پژوهشگاه، آخرین فعالیت‌های پژوهشگاه را در کانال اطلاع‌رسانی ارائه می‌کند.


دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با هشت زیرمجموعه شامل واحد خبر و رسانه، مجلات رشد (مجلات رشد دانش‌آموزی، مجلات رشد عمومی بزرگسال، مجلات رشد بزرگسال تخصصی علوم انسانی و مجلات رشد بزرگسال تخصصی علوم پایه و فنی)، شبکه ملی مدارس ایران (رشد)، جشنواره‌های رشد (جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد، جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد، جشنواره ملی کتاب رشد و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد)، مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه)، بنیاد ICDL، مجتمع فرهنگی و هنری سینما فلسطین و ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی در دسترس مخاطبان قرار دارد.

 

 

 

معرفی زیرمجموعه‌های دفتر انتشارات و فناوری آموزشی

واحد خبر و رسانه، آخرین اخبار فعالیت‌های این دفتر را در حوزه‌های مجلات رشد، ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی، شبکه رشد، جشنواره‌های رشد، تولیدات چندرسانه‌ای و... منعکس می‌کند.

• در بخش مجلات رشد مخاطبان با چهار گروه مجلات رشد دانش‌آموزی، رشد عمومی بزرگسال، رشد بزرگسال تخصصی علوم پایه و فنی و رشد بزرگسال تخصصی علوم انسانی آشنا می‌شوند.

هشت مجله رشد کودک، رشد نوآموز، رشد دانش آموز، رشد نوجوان، رشد جوان، رشد برهان ریاضی متوسطه اول و رشد برهان ریاضی متوسطه دوم از جمله زیرگروه‌های مجلات رشد دانش‌آموزی هستند. مخاطبان این مجلات دانش‌آموزان پایه پیش‌دبستانی تا پایه دوازدهم می‌باشند که علاوه بر دسترسی به صفحه اختصاصی هر یک از این مجلات در وبگاه مجلات رشد، به کانال این مجلات نیز دسترسی خواهند داشت. کانال‌های این مجلات، نسخه‌های فرآوری شده از محتوای مجله و اطلاع‌رسانی‌های مناسب مخاطبان هر مجله را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

مجلات رشد عمومی بزرگسال نیز با شش مجله رشد معلم، رشد آموزش ابتدایی، رشد مدیریت مدرسه، رشد فناوری آموزشی، رشد مدرسه فردا و رشد آموزش مشاور مدرسه از طریق کانال اختصاصی هر مجله و صفحه اختصاصی در وبگاه مجلات رشد محتوای مناسب برای مدیران مدارس، معلمان، دانشجو‌معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش را ارائه می‌کنند.

در مجلات رشد بزرگسال تخصصی علوم پایه و فنی و رشد بزرگسال تخصصی علوم انسانی، مخاطبان از طریق صفحه اصلی این مجلات در وبگاه مجلات رشد به تازه‌ترین مطالب این مجلات دسترسی خواهند داشت.

• در صفحه جشنواره‌های رشد، آخرین اطلاع‌رسانی‌های چهار جشنواره ملی تولید محتوار الکترونیکی رشد، جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد، جشنواره ملی کتاب رشد و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد درکانال‌های اطلاع‌رسانی و وبگاه‌های اختصاصی هر جشنواره برای مخاطبان ارائه می‌شود.

مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) که ناشر کتاب‌های آموزشی و تربیتی می‌باشد از طریق کانال اطلاع‌رسانی و وبگاه این مؤسسه، تازه‌های نشر این انتشارات را معرفی می‌کند.

• مخاطبان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی ICDL می‌توانند با انتخاب صفحه بنیاد ICDL ایران این مجموعه، به طور مستقیم وارد وبگاه شده و دوره‌های مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام کنند.

مجتمع فرهنگی و هنری سینما فلسطین نیز در کانال اطلاع‌رسانی این مجموعه آخرین اطلاعات از فعالیت‌ها را برای مخاطبان عرضه می‌کند.

ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی رشد با دو زیرمجموعه کتاب‌های آموزشی و تربیتی استاندارد و رسانه‌ها، تجهیزات و فناوری‌های آموزشی و تربیتی استاندارد از طریق کانال اطلاع‌رسانی و وبگاه اختصاصی در اختیار ناشران و تولیدکنندگان منابع آموزشی و تربیتی هستند.


 

صفحه رسمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۹۶۵
کد خبر : ۴,۲۵۰
ناهید فرامرزی
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
0
2

تولید محتوای الکترونیکی پایه دوازدهم کتاب جغرافیا


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید