عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۱۱
20 سال حرکت و تلاش
در «رشد برهان ریاضی متوسطه»

فصل‌‌نامه رشد برهان ریاضی دوره آموزش متوسطه، به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار،  میزگردی با حضور دست‌‌اندر کاران این مجله برگزار کرده است که قابل توجه می‌باشد.
در ابتدای گزارش این میزگرد که در شماره‌  تابستان مجله چاپ شده، آمده است:
«بیست سال گذشت، زمانی طولانی، به روایتی ثلث عمر آدمی، ایامی از مهم‌ترین دوران زندگی ما، ما چند نفر که بیست سال پیش دور هم نشستیم و مجله برهان را پایه‌گذاری کردیم. مجله‌ای که مقالاتش، برهان بیست سال از بهترین دوران زندگی ماست.
در این نشست، به درد دل با خوانندگان مجله پرداخته‌ایم. آن‌چه گفته‌ایم صمیمانه ادا کرده‌ایم. خواستیم از استاد پرویز شهریاری تجلیل به عمل آوریم. به آقای امیری بگوییم قدر زحماتتان را می‌دانیم، به آقای صدر خاطرنشان کنیم دوستشان داریم. از آقای رستمی قدردانی کنیم. به آقای قندهاری دست مریزاد بگوییم، آقایان هاشمی و شرقی را تحسین کنیم. از آن‌ها که با ما بودند و اکنون نیستند یادی کنیم، از خاطراتمان بگوییم؛ و خلاصه هرچه دل تنگمان می‌خواهد به زبان آوریم و بالاخره، شکر خداوند را، به‌خاطر این توفیق که نصیب‌مان کرده به‌جا آوریم، و اینک این شما و این حاصل نشست صمیمانه ما».
در ادامه این گزارش، دکتر غلامرضا یاسی‌پور، حمیدرضا امیری، استاد پرویز شهریاری، محمدهاشم رستمی، هاشمی موسوی، هوشنگ شرقی، میرشهرام صدر و دکتر شرف‌الدین و قندهاری هر یک به‌طور جداگانه خاطرات خود را از این 20 سال حرکت و تلاش ارائه کرد‌ه‌اند. متن کامل گزارش 20 سال حرکت و تلاش در این شماره فصل‌نامه رشد برهان ریاضی دوره آموزش متوسطه، شماره 70، تابستان 1390 چاپ شده است.

تعداد بازدید : ۱,۰۸۱
کد خبر : ۴۲۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید