عکس رهبر جدید
بازدید رئیس‌جمهور از انتشارات مدرسه در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران
رئیس جمهور در بازدید از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در بخش ناشران کودک و نوجوان از غرفه مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) بازدید کرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش، رئیس جمهور صبح روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ ١۴٠٢ در بازدید از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در بخش ناشران کودک و نوجوان از غرفه مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) بازدید کرد و با محمدحسین چراغچی مدیرعامل انتشارات مدرسه به گفت‌وگو پرداخت.
 

حرکت به سمت تألیف‌محوری

آیت‌الله رئیسی در بازدید از غرفه انتشارات مدرسه ضمن آشنایی با تازه‌های نشر این انتشارات، اظهار داشت: انتشارات مدرسه برای تولید کتاب‌های خوب باید به‌سمت تألیف‌محوری حرکت کند.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های انتشارات مدرسه باید نظارت بر توزیع مناسب و گستردۀ کتاب‌ها و اطمینان از سهل‌الوصول بودن محصولات در تمام کشور باشد.

رئیس جمهور ضمن در گفت‌وگو با مدیرعامل انتشارات مدرسه، اتخاذ تدابیر مقتضی برای رساندن کتاب‌ها به دانش‌آموزانی که توان خرید کتاب را ندارند را به عنوان یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های انتشارات مدرسه ذکر کرد.

 

تولید محصولات مکمل آموزشی

محمدحسین چراغچی، مدیرعامل انتشارات مدرسه نیز در این بازدید گزارشی به رئیس جمهوری ارائه کرد و اظهار داشت: رسالت اصلی انتشارات مدرسه تولید محصولات مکمل آموزشی است. سیاستِ دورۀ جدید انتشارات مدرسه تولید محصولات تألیفی منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

  *  *  *

«تولید محتوای مناسب و به‌روز برای ارتقای فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان»، «بهره‌گیری از اندیشه و خلاقیت نوجوانان و جوانان در تألیف و نگارش کتاب»، «همکاری وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش با بخش خصوصی در انتشار کتاب‌های آموزنده برای کودک و نوجوان» و « تأمین کاغذ با کیفیت و ارزان قیمت» از دیگر تأکیدات رییس‌جمهور در گفتگو با دیگر ناشران و فعالان حوزۀ کتاب بود.

در این بازدید محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و علی رمضانی سخنگو و قائم‌مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هم حضور داشتند.

مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) با 100 عنوان کتاب جدید و چاپ اولی و 900 عنوان کتاب تجدید چاپی به سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده است و در دو غرفه جداگانه در سالن ناشران کودک و نوجوان، بخش جنوبی، غرفه 117؛ و همچنین سالن ناشران ‌عمومی، راهروی 19، غرفه 3، در بخش فیزیکی نمایشگاه کتاب حضور دارد.

همچنین در بخش فروش مجازی نمایشگاه کتاب امکان خرید اینترنتی محصولات این انتشارت، از طریق وبگاه ketab.ir در اختیار مخاطبان قرار دارد.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با شعار آینده خواندنی است در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

 

بازدید رئیس جمهور از غرفه انتشارات مدرسه در نمایشگاه کتاب
 
بازدید رئیس جمهور از غرفه انتشارات مدرسه در نمایشگاه کتاب
 
بازدید رئیس جمهور از غرفه انتشارات مدرسه در نمایشگاه کتاب
 
بازدید رئیس جمهور از غرفه انتشارات مدرسه در نمایشگاه کتاب
 
بازدید رئیس جمهور از غرفه انتشارات مدرسه در نمایشگاه کتاب
 
بازدید رئیس جمهور از غرفه انتشارات مدرسه در نمایشگاه کتاب
 

 

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۰۵
کد خبر : ۴,۲۰۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید