عکس رهبر جدید
اعضای کمیته پژوهشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منصوب شدند
احکام اعضای کمیته پژوهشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی صادر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بنا به پیشنهاد محمدصالح مذنبی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و رئیس کمیته و تأیید شورای پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، دکتر نیره شاه‌محمدی به عنوان دبیر، آقایان ابوذر حسامپور، وحید گلستان و خانم‌ها دکتر فاطمه وجدانی و دکتر زهرا ابوالحسنی به عنوان پنج عضو «کمیته پژوهشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی» منصوب شدند.

در ابلاغ اعضاء کمیته آمده است: «انتظار دارد با همکاری و هماهنگی سایر اعضا در جهت تحقق هدف‌های متعالی وزارت آموزش و پرورش، نهایت سعی و تلاش خود را مبذول داشته و کمیته پژوهشی آن حوزه را درخصوص توسعه فرهنگ پژوهش و پژوهشگری و فعالیت‌های برنامه‌های پژوهش‌محور هدایت و راهبری فرمایید.»
 

دکتر نیره شاه‌محمدی عضو هیأت علمی پژوهشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و استاد دانشگاه شهید رجایی است.


فاطمه وجدانی دارای مدرک دکتری فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه تربیت مدرس و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است. معاون گروه معارف اسلامی دانشکده الهیات و ادیان، عضویت در انجمن تعلیم و تربیت ایران و عضویت در انجمن اخلاق کاربردی ایران، عضویت در بنیاد ملی نخبگان، رتبه برگزیده کتاب سال بانوان و تألیف بیش از 60 عنوان کتاب، مقاله علمی پژوهشی، مقاله بین‌المللی، مقاله علمی ترویجی و... از جمله سوابق ایشان می‌باشد.


زهرا ابوالحسنی دارای مدرک دکتری سیاست گذاری علم و فناوری از دانشگاه تربیت مدرس و مؤلف بیش از 20 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی می‌باشد. همکاری پژوهشی با پژوهشکده مطالعات فناوری، عضو هیئت علمی و مدیر گروه جامعه و پیشرفت پژوهشکده مطالعات فناوری، مدیر پروژه «بررسی نقش حاکمیت در پیشبرد صنایع فرهنگی؛ مطالعه موردی کشورهای کره جنوبی، چین و ترکیه»، عضویت در ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز، مدیریت پروژه «تدوین الگوی گفتمان‌سازی نانو فناوری در ایران»، ستاد توسعه فناوری نانو، مدیر پروژه «نظریه پیشرفت مبتنی بر اندیشه مقام معظم رهبری» و... از جمله سوابق اجرایی ایشان می‌باشد.


ابوذر حسامپور دانشجوی سال آخر دکتری مدیریت آموزش عالی از دانشگاه شهید بهشتی است. تجربه 15 ساله معلمی در مدارس شهرستان‌های استان تهران، مدرس دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، مدیر داخلی فصلنامه علمی پژوهشی راهبرد فرهنگ (وابسته به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی)، عضویت در شورای تدوین سند فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت، همکاری علمی با کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و همکاری علمی در تألیف چندین کتاب و مقاله آموزشی و پژوهشی از دیگر سوابق در کارنامه وی می‌باشد. ابوذر حسامپور در حال حاضر معاون ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی در دفتر انتشارات و فناوری آموزشی است.


وحید گلستان دانشجوی تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی است. تدریس در دانشگاه‌های سینما ـ تئاتر و سوره، نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» و حدود ۱۰۰ فیلم کوتاه، سه مینی سریال و چندین برنامه تلویزیونی و تله فیلم و طراحی آموزشی، نویسندگی و کارگردانی در بیش از 200 فیلم آموزشی از جمله سوابق اجرایی ایشان است. کتاب‌های نشانه شناسی استعاره و مجاز در درام، دستور سیاوش و ده ثانیه و مقالات با نمایه ISI و ISCنیز از تألیفات وی می‌باشد. وحید گلستان در حال حاضر رئیس گروه توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری در دفتر انتشارات و فناوری آموزشی است.

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۶۸
کد خبر : ۴,۱۸۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید