عکس رهبر جدید
زمان اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد اعلام شد
معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد در اواخر خردادماه خبر داد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش، مهندس مهدی احمدزاده با اشاره به جزئیات برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد گفت: در حال حاضر مراحل ارسال آثار و غربالگری‌ها انجام شده است و مراحل پایانی باقی مانده است. براساس زمانبندی صورت پذیرفته در هفته پایانی خرداد ماه آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره و تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره برگزار خواهد شد.

معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی درباره تعداد آثار واصله به دبیرخانه جشنواره نیز اظهار نمود: در دهمین دوره جشنواره،  حدود 11 هزار اثر به دبیرخانه رسیده بود و پیش‌بینی ما افزایش 20 تا 30 درصدی آثار در سال 1401 بود که البته در دوره دوازدهم تعداد آثار ارسال شده رشد قابل توجهی یافته و به عدد 33 هزار اثر رسیده است.

احمدزاده افزود: در حاشیه آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره، نمایشگاهی دو روزه برای معرفی محصولات مؤسسات علمی و شرکت‌های دانش‌ّبنیان فعال در زمینه تولید محتوای آموزشی و تربیتی برگزار خواهد شد. اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه متعاقباً انجام خواهد شد.


بازطراحی «شبکه ملی رشد» در دستور کار
وی یکی دیگر از برنامه‌های مهم معاونت فناوری دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در سال جاری را بازطراحی شبکه ملی رشد دانست و گفت: شبکه ملی رشد به لحاظ کیفی دارای محتوایی بسیار غنی است، ولی در نسبت با وضعیت مطلوب فاصله دارد.  در این راستا قصد داریم این شبکه را باز طراحی و نسخه جدیدی منتشر کنیم که از حیث دسترسی پذیری ارائه خدمات بهبود قابل توجهی یابد.

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۰۶۰
کد خبر : ۴,۱۸۴
فرزین
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
0
12

سلام برگزیده های جشنواره یازدهم اعلام شدند؟؟


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید