عکس رهبر جدید
اطلاعات نادرست، ساکنان زودهنگام متاورس
سیدغلامرضا فلسفی در هشتاد و نهمین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش علوم اجتماعی معتقد است اداره جهان رایانه‌ای از رسانه‌‌های اجتماعی دشوارتر خواهد بود.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ فصلنامه‌ تخصصی رشد آموزش علوم اجتماعی از گروه مجلات علوم انسانی به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

«در حال حاضر شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، اپل و متا برای ساخت جهان فراواقع رقابت می‌کنند؛ جهان رقمی (دیجیتالی) سه بعدی که بسیاری معتقدند این امکان فناورانه بر بخشی از ارتباطات بین فردی حضوری سایه می‌افکند...» در هشتاد و نهمین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش علوم اجتماعی در حوزه دانش نوین اجتماعی مطلبی با عنوان «اطلاعات نادرست، ساکنان زودهنگام متاورس» به قلم سیدغلامرضا فلسفی منتشر شده است. نویسنده در این مطلب به موضوع محتواهای گمراه کننده در جهان رایانه‌ای و میزان مهار آن‌ها پرداخته است.

معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در این شماره از رشد آموزش علوم اجتماعی مطالبی چون: جامعه‌شناسی اخلاقی، گفت‌وگو با دکتر سارا شریعتی، ده ویژگی معلمان امروزی از دید سازمان یونسکو، سلبریتیزه‌شدن جامعه و فرهنگ، اطلاعات نادرست، ساکنان زودهنگام متاورس، حکایت کتاب‌نخوانی ما، تلفیق سواد رسانه‌ای با برنامه درسی، کرونا و بایسته‌های تعلیم‌وتربیت؛ آینده آموزش مجازی در مدرسه، فضای مجازی و تغییرات هویتی دانش‌آموزان، علوم اجتماعی و «نقشه‌های از پیش تعیین‌شده»!، تجربه‌های زیسته تدریس کتاب هویت اجتماعی در دوران کرونا، برگزیدگان جشنواره الگوهای تدریس برتر، آموزش تفکر انتقادی؛ روش‌های تدریس تفکر انتقادی، بازخوانی متن‌های کهن ادب پارسی، رفتار شهروندی و توسعه حرفه‌ای دبیران، گزارشی از پنجمین همایش کنکاش‌های مفهومی و نظری درباره جامعه ایران را می‌خوانند.


فایل PDF و نسخه چاپی فصلنامه‌‌های تخصصی رشد در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می‌رسد. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد اینجا را انتخاب کنید.


تعداد بازدید : ۸۰۹
کد خبر : ۴,۰۸۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید