عکس رهبر جدید
​ارسال بیش از دو هزار اثر و استقبال فیلمسازان ۶۳ کشور از جشنواره پنجاه‌ودوم
دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از ارسال بیش از دو هزار و ۲۷۵ اثر به دبیرخانه پنجاه‌ودومین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، طبق اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد تا پانزدهم آبان‌ماه، تعداد دو هزار و 275 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از بین این آثار، 346 اثر از فیلم‌سازان ایران و یک هزار و 929 اثر از دیگر کشورها است.

براساس این گزارش این آثار در بخش‌های مختلف جشنواره و از فیلمسازان ایران و 63 کشور دیگر جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال و بارگذاری شده است.

مسعود جهانشاهی، قائم‌ مقام دبیر پنجاه‌ودومین جشنواره فیلم رشد ضمن تأیید تعداد فیلم‌های ارسالی، به استقبال قابل توجه فیلمسازان از این دوره جشنواره رشد اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم رشد که امسال پنجاه‌ودومین دوره خود را در پیش دارد، جشنواره‌ای ریشه‌دار است و بیشتر فیلمسازانی که در سراسر جهان در زمینه فیلم‌های علمی و آموزشی فعالیت می‌کنند، نسبت به آن شناخت دارند.

وی افزود: در این دوره به فیلم‌های دارای طراحی آموزشیِ هدفمند و کاربردی، با بیانی خلاقانه و اثربخش برای پشتیبانی از نظام تعلیم و تربیت و برنامه درسی ملی به‌طور ویژه توجه می‌شود.

اختتامیه پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از هفتم تا سیزدهم آذرماه در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا نوزدهم آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اطلاع‌رسانی خبرها و رویدادهای مربوط به این دوره جشنواره در پایگاه اینترنتی به نشانی eff.roshd.ir صورت خواهد گرفت.


منبع: وبگاه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۳۴۹
کد خبر : ۴,۰۶۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید