عکس رهبر جدید
اولین دوره «فیلم بازی کودک» برگزار می‌شود
اولین دوره فیلم بازی کودک با محوریت انیمیشن لوپتو با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حوزه هنری کودک و نوجوان و سازمان سینمایی سوره در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، «اولین دوره رویداد فیلم بازی» با محوریت انیمیشن لوپتو برای کودکان همگام با آغاز اکران عمومی این اثر در سراسر کشور به همراه بازی‌های رومیزی، تئاتر تعاملی، نمایش عروسکی، کارگاه‌های ساخت اسباب بازی، کارگاه نقاشی و غرفه‌های تخصصی کودک و نوجوان از 16 الی 18 آبان ماه در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری رویداد فیلم‌بازی، هم‌نشینی شاد برای کودکان است تا در کنار تماشای فیلم و مصرف کالای فرهنگی هنری بتوانند در زمینه ایده و ساخت یک اثر هنری، فعال و کنشگر باشند. از این رو مشارکت کودکان در کنار پدر و مادر برای تماشای فیلم‌ها، بازی‌های رومیزی، تئاتر تعاملی، نمایش عروسکی، کارگاه‌های ساخت اسباب‌بازی، کارگاه نقاشی و غرفه‌های تخصصی کودک و نوجوان بخش عمده‌ای از برنامه‌های این رویداد را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین تلاش شده است تا در سبکه دانش‌آموزی شاد نیز بستری فراهم شود تا شرکت‌کنندگان کودک در مسابقات ویژه فیلم بازی شرکت نمایند. برای شرکت کنندگان فیلم بازی مبلغ 300 میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است.

آیین افتتاحیه این رویداد روز سه‌شنبه 17 آبان‌ماه از ساعت 9:30 و در ادامه پنجشنبه‌های هر هفته در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.


منبع: وبگاه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۸۹۸
کد خبر : ۴,۰۵۹
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید