عکس رهبر جدید
اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره انتشارات مدرسه منصوب شدند
معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در احکامی جداگانه، اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی لطیفی به عنوان رئیس هیئت امنا احکام چهار عضو هیئت امنای مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) را صادر کرد.

بر این اساس دکتر غلامعلی حداد عادل، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان را به عنوان اعضای هیئت امنا، و محمدصالح مذنبی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی را به عنوان عضو اصلی و نایب رئیس هیئت امنا منصوب کرد.

هم اکنون دکتر حداد عادل به عنوان رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، دکتر ذوعلم رئیس اندیشکده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر محمدیان مشاور ستاد اقامه نماز در امور برنامه‌ریزی و نماز نسل نو فعالیت دارند.


همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین دکترعلی لطیفی به عنوان رئیس هیأت امنای موسسه فرهنگی مدرسه برهان و بنا به پیشنهاد محمدصالح مذنبی مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و رییس هیئت مدیره، دکتر معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، محمد علوی‌تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش، سیدمحمد باقر پیشنمازی و سعید مکرمی را به  مدت دو سال به عنوان اعضای هیئت مدیره منصوب کرد.

ایجاد ارتباط فرایندی وثیق و هم‌افزا با برنامه‌ها، اقدامات و تولیدات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با نظارت و راهبری دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ اهتمام به برجسته بودن هویت ملی، دینی و انقلابی و پاسداری از زبان و ادبیات فارسی در تولیدات؛ ارتقاء کمی و کیفی محصولات مؤسسه و تناسب و پشتیبانی آن از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی؛ تلاش برای حفظ و استمرار جایگاه انتشارات مدرسه به عنوان برترین ناشر کشور در حوزه منابع آموزشی و تربیتی؛ بهره‌مندی تولیدات مؤسسه از قالب‌های نوین براساس اقتضائات مخاطبان برای ارائه محتواهای فاخر؛ برخی از انتظارات دکتر لطیفی از اعضای هیئت مدیره است.





 


منبع: وبگاه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۷۷۱
کد خبر : ۴,۰۴۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید