عکس رهبر جدید
برگزاری چهار نشست تخصصی در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با برگزاری چهار نشست تخصصی در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تبیین استانداردهای آموزشی و تربیتی خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه 21 تا شنبه 31 اردیبهشت ماه در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که طبق اعلام کمیته فرهنگی، در این دوره نمایشگاه 34 نشست تخصصی برگزار می‌شود. سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزاری چهار نشست را بر عهده دارد.

برنامه‌ نشست‌های تخصصی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به این ترتیب می‌باشد:

• نشست «ویژگی‌های کتاب‌های آموزشی-تربیتی استاندارد و برگزیده»، روز دوشنبه 26 اردیبهشت ساعت 16 در زیرزمین رواق شرقی، سالن نشست‌های انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان؛

نشست «آشنایی با استانداردهای ارزیابی کتاب‌های مکمل آموزشی»، روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت ساعت 16 در زیرزمین رواق شرقی، سالن نشست‌های انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان؛

نشست «آشنایی با استانداردهای ارزیابی منابع مکتوب، درحوزه مهارت‌های زندگی»، روز پنج‌شنبه 29 اردیبهشت ساعت 15 در بام شبستان، طبقه سوم رواق شرقی، سالن نشست‌های انجمن ناشران آموزشی؛

نشست «ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی: بایدها و نبایدها»، روز شنبه 31 اردیبهشت ساعت 10:30 در مصلای امام خمینی (ره)، شبستان، سالن سرای اهل قلم.

مدیران کل، مشاوران، مؤلفان کتاب‌های درسی، مسئولان حوزه‌های تربیت و یادگیری، کارشناسان و کارکنان سازمان پژوهش به عنوان سخنران و مدعو در این نشست‌ها حضور خواهد داشت.

 از نکات قابل توجه برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب این است که به صورت مجازی نیز به صورت 24 ساعت در سامانه ketab.ir فعال خواهد بود و مخاطبان می‌توانند در بخش مجازی از بن‌های تخفیف نیز استفاده کنند.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نمایندگی از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با سه غرفه «مرکز بررسی آثار دانش‌آموزی رشد»، «انتشارات مدرسه» و «ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی رشد» در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

 

برنامه نشست‌های تخصصی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

 

 

منبع: سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۵۶۸
کد خبر : ۳,۹۳۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید