عکس رهبر جدید
سردبیران جدید مجلات دانش‌آموزی و بزرگسال عمومی معرفی شدند
مراسم تکریم و معارفه تعدادی از سردبیران جدید مجلات دانش آموزی و بزرگسال عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، نشست تکریم و معارفه سردبیران پنج مجله از مجلات دانش‌آموزی (شامل رشد کودک، رشد نوآموز، رشد دانش‌آموز، رشد برهان ریاضی متوسطه دوم و رشد هنرجو) و مجله رشد آموزش ابتدایی از بخش مجلات بزرگسال با حضور معاون وزیر و سرپرست سازمان پژوهش برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی لطیفی ضمن تأکید بر جایگاه با اهمیت مجلات رشد، تغییر و گردش مسئولیت در میان خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت را اقتضای طبیعی رشد و بالندگی مجموعه‌ها و افراد دانست.

وی با قدردانی صمیمانه از زحمات سردبیرانی که پیش از این فعالیت داشتند، یادآور شد: مجلات رشد در این سال‌ها علی رغم همه افت و خیزهایی که داشتند در تراز بالایی بوده‌اند و امیدوارم این تغییر در جایگاه‌‌های خدمتگزاری، باعث ارتقای مجموعه مجلات رشد شود.
دکتر لطیفی سابقه و قدمت مجلات رشد را سرمایه‌ای عظیم برای این گروه نشریات برشمرد و اذعان کرد باید ارتباط بین این نشریات و مخاطبانشان تقویت شود. 

در این نشست محمدصالح مذنبی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردبیران سابق مجلات رشد، به معرفی نفرات جدید و بیان خلاصه‌ای از سوابق و توانمندی‌های ایشان پرداخت.

براساس این گزارش نفیسه نجفی قدسی به عنوان سردبیر مجلات رشد دوره ابتدایی (رشد کودک، رشد نوآموز و رشد دانش‌آموز)، دکتر مجید حکمت به عنوان سردبیر رشد برهان ریاضی متوسطه دوم، مهندس مهدی عبدالملکی به عنوان سردبیر رشد هنرجو و مهدی رضایی به عنوان سردبیر رشد آموزش ابتدایی منصوب شدند.

همچنین خانم‌ها افسانه موسوی گرمارودی (سردبیر سابق رشد نوآموز)، مهری ماهوتی (سردبیر سابق رشد کودک) و مرجان فولادوند (سردبیر سابق رشد دانش‌‌آموز) به عنوان اعضای شورای اندیشه‌ورزی مجلات دانش‌آموزی و کبری محمودی (سردبیر سابق رشد آموزش ابتدایی) به عنوان سرویراستار تولیدات دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منصوب شدند.


معارفه سردبیران

 

معارفه سردبیران

 

 

منبع: سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۹۸۰
کد خبر : ۳,۹۱۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید