عکس رهبر جدید
چالش‌ها و راهکارهای پیش روی دبیران زمین‌شناسی ـ انسان و محیط زیست
جدیدترین شماره فصل‌نامه «رشد آموزش علوم زمین» در گردهمایی گروه درسی زمین‌شناسی ـ انسان و محیط زیست با سرگروه‌‌های استان‌های شمالی، به بررسی رمزینه سریع پاسخ در کتاب درسی با توجه به شرایط کرونا پرداخته است.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ فصلنامه‌ تخصصی رشد آموزش علوم زمین از گروه مجلات علوم پایه و فنی به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

در یازدهمین شماره این فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی مطالبی در حوزه پدیده‌های زیست‌محیطی، نجوم، زمین و سلامت، جدیدترین اخبار حوزه زمین‌شناسی، معرفی رشته‌های نوین زمین‌شناسی، گزارش و گفت‌وگو منتشر شده است.

معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در این شماره از رشد آموزش علوم زمین مطالبی چون: خطر زیر پای شماست، پسماندهای الکترونیکی، نجوم از گذشته تا کنون در کتاب‌های درسی، تأثیر ید بر سلامت انسان، صفر تا صد المپیاد علوم زمین، میزگرد آموزش مجازی فصل هفتم کتاب انسان و محیط زیست، تحلیل سؤال‌های زمین‌شناسی کنکور سراسری 1400، معدن‌کاری گیاهی، معلمی تمام عیار، همراه معلم در آموزش، نمونه سؤال‌های المپیاد علوم زمین و... را می‌خوانند.
 
فایل PDF و نسخه چاپی فصلنامه‌‌های تخصصی رشد در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می‌رسد. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد اینجا را انتخاب کنید.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۳۲۱
کد خبر : ۳,۹۱۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید