عکس رهبر جدید
نقش خانواده در آموزش کتاب هدیه‌‌های آسمان
جدیدترین شماره فصل‌نامه «رشد آموزش خانواده» در حوزه برنامه درسی، به بررسی نقش خانواده در آموزش کتاب هدیه‌‌های آسمان به دانش‌آموزان پرداخته است.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ فصلنامه‌ تخصصی رشد آموزش خانواده از گروه مجلات علوم انسانی به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای خانواده‌ها، معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

در دوازدهمین شماره این فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای خانواده‌ها که نگاهی ویژه به برنامه درسی مدارس دارد، مطالبی در حوزه مهارت‌های روانشناختی، برنامه‌درسی ملی، مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های سلامت و بهداشت و مهارت‌های تربیت دینی منتشر شده است.

خانواده‌های دانش‌آموزان، معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در این شماره از رشد آموزش خانواده مطالبی چون: نگرانی‌های والدین در مورد مدرسه، استعدادش را کور نکنید، چگونه به درس فارسی فرزندمان کمک کنیم، دین رحمت، پیامبر مهربانی، علوم‌تجربی به چه دردی می‌خورد، کیمیاگران آینده، بهداشت چشم، بایسته‌های پاسخ‌گویی به پرسش‌های دینی کودکان و نوجوانان و... را می‌خوانند.

فایل PDF و نسخه چاپی فصلنامه‌‌های تخصصی رشد در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می‌رسد. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد اینجا را انتخاب کنید.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۷۵
کد خبر : ۳,۹۱۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید