عکس رهبر جدید
دبیر پنجاه‌ ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد معرفی شد
معاون وزیر و سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ابلاغی صادق یزدانی را به عنوان دبیر پنجاه‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی رشد منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی لطیفی؛ صادق یزدانی را به عنوان دبیر پنجاه‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی رشد منصوب کرد.

ارتقای کمی و کیفی جشنواره و اثربخشی تربیتی - هنری جشنواره فیلم رشد منطبق با اسناد تحولی آموزش و پرورش به ویژه برنامه درسی ملی از طریق تعامل هدفمند و هم افزا با معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط در وزارت آموزش و پرورش، جلب مشارکت حداکثری سایر دستگاه‌ها، بهره‌مندی از صاحب نظران عرصه هنر و رسانه و هنرمندان برجسته کشور از جمله تأکیدات سرپرست سازمان در ابلاغ دبیر پنجاه‌ودومین جشنواره فیلم رشد است.

 

صادق یزدانی کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری از دانشگاه صدا و سیما است و در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی هنری خود معاونت شبکه‌سازی و هدایت عملیات بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج)، تهیه کننده و گوینده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مدیر مسئول و سردبیر دوهفته نامه حلقه وصل، عضویت در هیئت انتخاب جشنواره فیلم عمار و سابقه سال‌ها فعالیت فرهنگی  ـ رسانه‌ای را تجربه کرده است.

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۵۷
کد خبر : ۳,۹۱۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید