عکس رهبر جدید
کاربردی سازی هنرنگارگری در رشد آموزش هنر
جدیدترین شماره فصل‌نامه «رشد آموزش هنر» در حوزه کارآفرینی، به راهکارهای کارآفرینی و علاقه‌مندکردن دانش‌آموخته‌های رشته نگارگری از طریق کاربردی‌سازی هنر نگارگری پرداخته است.

به گزارش  واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ فصلنامه‌ تخصصی رشد آموزش هنر از گروه مجلات علوم انسانی به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی برای معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

 در پنجاه‌ونهمین شماره این فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی (دوره نوزدهم) به سردبیری مجید کاظمی علاوه بر کاربردی سازی هنر نگارگری به قلم مینا فرخ، مطالبی در حوزه جغرافیای هنر، فلسفه هنر، پژوهش در حوزه تعزیه، هنر نمایش و... منتشر شده است.

 معلمان، دانشجو ـ معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در این شماره از رشد آموزش هنر مطالبی چون: در ستایش آینده، ضرورت ایجاد کارگاه هنر در مدارس، تقویت آموزش با چاشنی تخصص، تجربه آرامش، معارف فلسفی به زبان ساده، اصفهان، تعزیه نمایش و اجرایی ایرانی، تصویرسازی ذهن، خطِ خوش درخشید، ساخت و پرداخت در قلمدان‌های پاپیه ماشه و عکاسی در مدارس را می‌خوانند.

 این گزارش حاکی است از پاییز 1400 فایل PDF  و نسخه چاپی فصلنامه‌‌های تخصصی نیز در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می‌رسد. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد به بخش فروش و اشتراک در این وبگاه مراجعه کنید.

 

رشد آموزش هنر منتشر شد

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۶۳
کد خبر : ۳,۹۱۰
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید