عکس رهبر جدید
فرایند داوری دهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد تشریح شد
رئیس هیئت داوران جشنواره درخصوص فرایند داوری آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: مرحله مقدماتی ارزیابی آثار در دو مرحله انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به نقل از دبیرخانه دهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد تاکنون مراحل مقدماتی ارزیابی آثار توسط تیم غربالگری استان‌ها و ارزیابی کشوری در دو مرحله به پایان رسیده است.
محمد نیک‌افروز رئیس هیئت داوران دهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد ضمن تبیین فرآیند غربالگری، بررسی و ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره گفت: تاکنون مراحل مقدماتی ارزیابی توسط تیم غربالگری استان‌ها و ارزیابی کشوری در دو مرحله صورت گرفته است.

وی در این خصوص افزود: در مرحله اول که ارزیابی در قالب غربالگری و با همراهی داوران استانی انجام شده است، از  ۱۱۳۷۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تعداد ۷۰۶۰  اثر به مرحله بعد راه یافته‌اند. در مرحله دوم داوری از ۷۰۶۰  اثر، ۲۷۶ اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

نیک‌افروز با اشاره به این که آثار در مرحله ارزیابی نهایی توسط تیم‌های  فنی، هنری و محتوایی ارزیابی می‌شوند گفت: آثار برگزیده در این مرحله رتبه بندی شده و ارزیابی نهایی آن‌ها توسط داوران ستادی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی انجام خواهد شد.
رئیس هیئت داوران دهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد در خصوص زمان اعلام برگزیدگان نهایی این جشنواره گفت: بعد از مشخص شدن  نتایج نهایی، در مراسم پایانی  اختتامیه کشوری جشنواره که در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

بنا بر این گزارش دهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد با هدف حمایت از تولیدات الکترونیک معلمان و مؤسسات و شرکت‌‌های علمی آموزشی، توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یاددهی و یادگیری؛ ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی، ترغیب، پرورش و حمایت مالی و معنوی از توانمندی‌‌های معلمان، دانش آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی؛ تولید و تأمین محتوای الکترونیکی چندرسانه‌ای و رمزینه پاسخ سریع (QR Code) متناسب با نیاز دانش‌آموزان و معلمان و بارگذاری آثار واجد شرایط و استاندارد در شبکه ملی مدارس ایران (رشد)؛ توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌‌برداری از مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی برگزار می‌شود. فراخوان این جشنواره در اردیبهشت ماه 1400 منتشر شده است.

 


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۱,۳۶۵
کد خبر : ۳,۸۸۳
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید