عکس رهبر جدید
وبینار مسئولان مجله «رشد برهان متوسطه دوم» برگزار می‌شود
این وبینار با حضور سرگروه‌های آموزشی و دبیران درس ریاضی دوره متوسطه دوم شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران از سوی دفتر مجله رشد برهان متوسطه دوم برگزار می‌شود.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با هدف تعامل و برقراری ارتباط بیشتر مجلات رشد با سرگروه‌های آموزشی و دبیران استان‌های کشور، سلسله جلسات وبیناری از سوی دفاتر مجلات رشد برگزار می‌شود.

در این راستا دفتر مجله رشد برهان متوسطه دوم اقدام به برگزاری نشست علمی سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این مجله با سرگروه‌های آموزشی و دبیران درس ریاضی دوره متوسطه دوم شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران نموده است. این نشست وبیناری با هدف همکاری سرگروه‌های آموزشی و دبیران درس ریاضی دوره متوسطه دوم با مجله رشد برهان، تبادل تجارب در زمینه کیفیت‌بخشی به مجله و تولید محتوای مجله در راستای تحقق سند برنامه درسی ملی برگزار می‌شود.

فصلنامه رشد برهان ریاضی دوره متوسطه دوم در هر شماره مطالب متنوعی در ارتباط با ریاضیات برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه دارد. این مجله دارای مقالات کمک‌ آموزشی برای کمک به رفع نواقص کتاب‌ها و تکمیل مباحث آن‌ها و نیز مقالات دانش‌افزایی در ارتباط با این موضوعات است. همچنین مقالاتی حاوی مباحث جذاب مرتبط با ریاضیات مانند تاریخ و فلسفه ریاضی، معرفی مجلات، نرم‌افزارها و فیلم‌های مرتبط با دانش ریاضی، معرفی ریاضی‌دانان معاصر و قدیم ایران و جهان، داستان‌ها، لطیفه‌ها خواندنی‌های مرتبط با ریاضیات، جدول، سرگرمی و معما و... در این مجله منتشر می‌شود.

ارتباط هرچه بیشتر با دانش‌آموزان و دبیران ریاضی دوره دوم متوسطه و علاقه‌مند کردن آن‌ها به مطالب جنبی ریاضی و دست به قلم شدن آن‌ها، یکی از اهداف اصلی مجله است.

این نشست روز دوشنبه 27 دی‌ماه 1400 از ساعت 14:30 الی 16 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسه اینجا کلیک کنند.


وبینار مسئولان مجله «رشد برهان متوسطه دوم» برگزار می‌شود

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۹۲۸
کد خبر : ۳,۸۸۰
فاطمه هادی زاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
0

سپاس


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید