عکس رهبر جدید
سومین کارگاه آموزشی مهارت‌افزایی تولید محتوای الکترونیکی برگزار می‌شود
سومین کارگاه آموزشی مهارت‌افزایی تولید محتوای الکترونیکی به صورت وبیناری با موضوع تولید و ویرایش رسانه ویدئویی و با حضور معلمان سراسر کشور امروز ۱۶ آذرماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این نشست امروز سه‌شنبه 16 آذرماه از ساعت 12:30 تا 15، با حضور مدیران استانی جشنواره تولید محتوا و معلمان سراسر کشور برگزار می‌شود.

زینت اسدی، مدیر برنامه‌ریزی و اجرای کارگاه‌های آموزشی در دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با اعلام این خبر گفت: «در راستای دائمی شدن دبیرخانه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی و در جهت توانمندسازی بنیه علمی و آموزشی معلمان، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت افزایی با محوریت تولید محتوای الکترونیکی در سطح مقدماتی و پیشرفته در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به همین منظور تاکنون دو نشست از این کارگاه با موضوع تولید و ویرایش محتوای تصویری با مشارکت معلمان منتخب استان‌ها به شکل وبیناری و با حضور حدود 100 نفر از کادر آموزشی مدارس و مدیران استانی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برگزار شده است. در سومین نشست نیز مدرس دوره محمد نیک‌افروز به موضوع «تولید و ویرایش فایل ویدئویی» خواهد پرداخت.»

 

سومین کارگاه آموزشی مهارت‌افزایی تولید محتوای الکترونیکی

 

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۷۷۱
کد خبر : ۳,۸۴۵
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید