عکس رهبر جدید
فیلم‌های مستند بلند بخش مسابقه پنجاه‌و‌یکمین جشنواره رشد مشخص شدند
جلسه جمع‌بندی هیئت انتخاب مستندهای بلند پنجاه‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رشد برگزار و فیلم های راه‌یافته به این بخش مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهوش شیخ‌الاسلامی، محمود زنده‌نام و مسعود سفلایی در نشستی با حضور رئیس هیئت انتخاب جشنواره، به 15 فیلم مستند بلند ایرانی و خارجی برای حضور در بخش رقابتی این دوره از جشنواره رأی مثبت دادند.

طبق متن بیانیه اعضای هیئت انتخاب مستندهای بلند بخش بین‌الملل 8 فیلم مستند بلند ایرانی و 7 فیلم مستند بلند از کشورهای خارجی امسال در بخش مسابقه برای دریافت تندیس‌های زرین و سیمین جشنواره با یکدیگر رقابت خواهند نمود.

دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام کرد چهار مستند خارجی از کشورهای آلمان، بلژیک، فنلاند، فرانسه و سه فیلم مستند از کشور هندوستان با آثار ایرانی رقابت خواهند نمود.

در پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد 3155 فیلم ایرانی و خارجی در قالب‌های داستانی کوتاه، داستانی بلند، ‌ مستند کوتاه، مستند بلند و پویانمایی از 105 کشور جهان دریافت شده که 1980 فیلم از کشورهای خارجی و 1175 فیلم از داخل ایران در بخش‌های بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان بوده است. اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه نیمه دوم آذرماه 1400 اعلام خواهد شد.

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۴۳۶
کد خبر : ۳,۸۳۳
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید