عکس رهبر جدید
وبینار نمایندگان مجلات رشد استان فارس برگزار شد
نخستین نشست وبیناری نمایندگان مجلات رشد استان فارس و مسئولان دفتر انتشارات و فناوری آموزشی برگزار شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، نشست وبیناری نمایندگان مجلات رشد استان فارس با حضور محمدابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، سیدکمال شهابلو معاون تولید و انتشارات مجلات رشد، محمد فیاض‌پور معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، محسن باصری رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و نماینده مجلات رشد استان، فیروز جمشیدی نماینده مجلات رشد اقلید، آزاده محسنی نمایند مجلات رشد ناحیه ۱ شیراز و نمایندگان مجلات رشد در مناطق و نواحی استان فارس برگزار شد.

حاضران در این جلسه به بحث و بررسی مسائلی چون نقش مجلات رشد در توسعه خواندن و گسترش عدالت آموزشی، نقش فرهنگی نمایندگان مجلات رشد، توانمندسازی دانش‌آموزان و معلمان، نقش‌آفرینی مجلات رشد در ارتقای فرهنگ مطالعه و پژوهش، درنظر گرفتن مجلات رشد به عنوان یک ابزار کمک آموزشی نوین، تقویت روحیه دینی و ملی دانش آموزان با استفاده از مجلات رشد و... پرداختند.

در این نشست همچنین به این موضوع پرداخته شد که لازم است نگرش مدیران به مجلات رشد تغییر کند و موضوع مجلات رشد برای مدیران و همکاران توزیع به عنوان یک وظیفه آموزشی و تربیتی دیده شود. همچنین از آنجا که این مجلات هدف توانمندسازی دانش‌آموزان و معلمان را بر عهده دارند باید دانش آموزان و معلمان را برای استفاده از این مجلات تشویق کنیم. مجلات رشد جزئی از بسته‌های تربیت و یادگیری است و نقش پشتیبانی از محتوای برنامه‌ها و کتاب‌های درسی را بر عهده دارد.



منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۶۸۲
کد خبر : ۳,۸۲۶
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید